ادامه فاجعه برای یوونتوس: دوباره امتیاز کسر شد!

رسانه های ایتالیایی گزارش دادند که باشگاه یوونتوس نامه ای رسمی از فدراسیون فوتبال آن کشور دریافت کرده است که بر اساس آن تحقیقات در مورد به اصطلاح. اگر اتهامات علیه باشگاه ثابت شود، یوونتوس همچنان ممکن است به دلیل نقض قوانین بازی جوانمردانه مالی با محرومیت از امتیاز سری آ روبرو شود.

این مورد با موردی که منجر به حذف 15 امتیازی یوونتوس شد متفاوت است. در پرونده قبلی، یوونتوس متهم شد که درآمد نقل و انتقالات خود را با فریبکاری بیش از حد اعلام کرده است تا صورت های مالی باشگاه را متعادل کند. باشگاه یوونتوس به این حکم اعتراض کرد و دادگاه تجدید نظر در 19 آوریل برگزار می شود.

ادامه فاجعه برای یوونتوس: دوباره امتیاز کسر شد!

اما در پرونده جدید اتهامات وارده به یوونتوس، این باشگاه متهم است که در سال 2020 و در اوج بحران کرونا اعلام کرده است که بازیکنانش حاضر شده اند 4 ماه از حقوق خود را به باشگاه اهدا کنند تا به باشگاه برای عبور از بحران کمک کنند. مقامات فوتبال و قضایی ایتالیا مدعی شدند که این ادعای یوونتوس در سال 2020 دور از واقعیت است.

بررسی ها نشان می دهد که بازیکنان یوونتوس در آن زمان تنها یک ماه از حقوق خود را به این باشگاه می دادند. در واقع یوونتوس به دلایل مختلف از جمله قراردادهای اسپانسرینگ 3 ماه دستمزد را به بازیکنان خود پس داده است.

به نظر می رسد باشگاه یوونتوس به نقض ماده 4 قوانین فیرپلی مالی متهم خواهد شد. خبرگزاری آنسا گزارش داد که یوونتوس پانزده روز فرصت دارد تا اولین واکنش خود را به این اتهامات ارائه دهد. این گزارش نشان می دهد که در صورت اثبات ادعای پرونده جدید، این ادعاها می تواند تبعات بیشتری برای باشگاه ایتالیایی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید