ادامه ماجراجویی های بوفون در فوتبال

جان لوئیجی بوفون پس از خداحافظی با یوونتوس در تابستان به پارما، اولین باشگاه فوتبال خود بازگشت. ایکر کاسیاس تا 40 سالگی، پتر چک تا 39 سالگی و خولیو سزار تا 42 سالگی به فوتبال ادامه دادند، اما بوفون با وجود هم سن و سال هایش هنوز روی صحنه است و اخیراً گفته است که می تواند تا 39 سالگی دروازه بان باشد. 50 سال سن.

بوفون که یکی از رکوردداران این مجموعه به حساب می آید، چند شب پیش رکورد تاریخی جدیدی را به نام خود ثبت کرد. جایی که پارما در سری B ایتالیا بازی کرد، سری B در بنونتو که منجر به تساوی بدون گل شد. بوفون با این تور تمیز به اولین دروازه بان تاریخ فوتبال تبدیل شد که 500 بار دروازه خود را بسته نگه داشته است.

در حالی که پارما آخرین مقصد جانلوئیجی بوفون محسوب می شد و او با حضور در این تیم از فوتبال خداحافظی خواهد کرد، حالا شایعات جدیدی درباره این دروازه بان تمام نشدنی دنیای فوتبال به گوش می رسد. به گزارش وبسایت 90min، اسطوره فوتبال ایتالیا علاقه زیادی به ادامه ماجراجویی در فوتبال آمریکا دارد. البته بوفون هنوز پیشنهادی در این زمینه دریافت نکرده است اما اگر این اتفاق بیفتد از آن استقبال می کند.

دیدگاهتان را بنویسید