تلاش آمریکا برای ماجراجویی در اوکراین


ساعت: 15:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۷
کد خبر: 1897991

این کارشناس بین الملل با بیان اینکه آمریکا به دنبال ماجراجویی در اوکراین است، گفت: روسیه به راحتی اجازه نخواهد داد آمریکا به ماجراجویی خود در کیف ادامه دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عماد آبشناس در گفت و گو با خبرنگار تهران نیوز با اشاره به مشارکت ایالات متحده آمریکا در درگیری های نظامی اوکراین اظهار داشت: حضور نظامی آمریکا در اوکراین غیر قابل انکار است و مقامات این کشور نمی توانند ادعا کنند که ” عدم مشارکت در اوکراین».

وی افزود: قطعا ناامنی در اوکراین محصول حمایت آمریکا از آن کشور و ارسال تسلیحات است، البته روسیه نیز اسنادی در این زمینه دارد بنابراین آمریکایی ها نباید منکر آن شوند.

این کارشناس بین الملل خاطرنشان کرد: مقامات آمریکایی علنا ​​اعتراف می کنند که از ارتش اوکراین حمایت کرده و تجهیزات لازم را در اختیار آن قرار داده اند.

وی با اشاره به اینکه هرجای دنیا که جنگ باشد قطعاً زیر پای آمریکاست، ادامه داد: آمریکایی ها تمام تلاش خود را کردند تا اوکراین را به اردوگاه آموزشی انهدام سلاح های منسوخ و آزمایش سلاح های جدید ناتو تبدیل کنند. مقابله با تسلیحات روسی انجام داده است.

وی تصریح کرد: آمریکایی ها نمی خواهند به درگیری ها در اوکراین پایان دهند و با حمایت از کیف تلاش می کنند به عملیات انتحاری روی بیاورند و چون سال ها در باتلاق جنگ افغانستان و عراق گیر کرده بودند، این بار می خواهند در این کشور بمانند. اوکراین.

این کارشناس بین الملل خاطرنشان کرد: حضور نظامی آمریکا در اوکراین قطعا برای این کشور هزینه بر خواهد داشت و روسیه به راحتی اجازه نخواهد داد آمریکا به ماجراجویی خود در کیف ادامه دهد.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید