ادامه مسمومیت های زنجیره ای دانش آموزان دختر؛ در میان متهمان تندروهای داخلی نیز دیده می شود

ادامه مسمومیت های زنجیره ای دانش آموزان دختر؛  در میان متهمان تندروهای داخلی نیز دیده می شود

گروه فیلمبرداری: امروز «15 اسفند»، جمعی از دانش آموزان دختر کوم و بروجرد را مسموم کردند!
ادامه مسمومیت های زنجیره ای دانش آموزان دختر؛ در میان متهمان تندروهای داخلی نیز دیده می شود

سرپرست اورژانس لرستان گفت: ۴۴ دانش آموز دختر دیگر دبیرستان دخترانه احمدیه بروجرد مسموم و به مراکز درمانی منتقل شدند. به گفته وی، دلایل این حادثه در حال بررسی است!
“…..”

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم نیز اعلام کرد: امروز شنبه 15 اسفندماه 4 نفر از دانش آموزان مدارس قم در مراکز درمانی پذیرش شدند. سلسله حوادث با علائم مسمومیت در مدارس قم بیش از دو ماه پیش آغاز شد و از چند روز پیش بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی تعدادی از دانش آموزان قمی مشکوک به مسمومیت در مراکز درمانی بستری شدند. مراکز نهم آذرماه امسال اولین حادثه در یکی از هنرستان های قم منجر به مسمومیت 18 دانش آموز دختر قمی شد و همه این دانش آموزان به مراکز درمانی منتقل شدند.
همچنین امروز انتشار گازهای سمی در یکی از دبیرستان های دخترانه شهرستان بروجرد باعث مسمومیت تعدادی از دانش آموزان دختر شد که با تصمیم مسئولان آن شهرستان تعطیل شد. این بار 44 دانش آموز مسموم شدند و این سومین مورد مسمومیت دانش آموزان این دبیرستان در هفته گذشته است.

در میان متهمان تندروهای داخلی نیز دیده می شود

روزنامه اطلاعات نوشت: تداوم و تعداد مسمومیت‌ها در مدارس در سه ماه اخیر ثابت می‌کند که این حوادث نمی‌تواند تصادفی و به احتمال زیاد نتیجه اقدامات گروهی سازمان‌یافته و با هدایت یک اتاق فکر و با هدف‌های خاص باشد.

خرابکاری توسط افراط گرایان داخلی که می خواهند جمهوری اسلامی را با خلافت یا امارت اسلامی به سبک طالبان جایگزین کنند و مانع تحصیل دانش آموزان دختر شوند را نباید نادیده گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید