ادامه مسیر تامین مالی بدون وام از بانک مرکزی

ساعت: 11:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785057

رئیس جمهور با اشاره به گزارش سازمان برنامه و بودجه برای تامین مالی غیروام از بانک مرکزی در تاسیس دولت سیزدهم، تاکید کرد: باید تلاش شود تا روند تامین مالی غیرقرض از بانک مرکزی ادامه یابد. پایان سال.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت عصر سه شنبه به ریاست آیت الله سیدابراهیم رئیسی تشکیل شد و در این جلسه وزارت اقتصاد و دارایی گزارشی از برنامه مدون خود برای «رشد اقتصادی بدون تورم» ارائه کرد.

این برنامه به بررسی سیاست های پولی، مالی، کنترل نقدینگی، بودجه، ارتقای تولید، اجرا و تکمیل پروژه های زیربنایی می پردازد.

بر اساس تصمیم اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، مقرر شد برنامه پیشنهادی وزارت اقتصاد با سایر برنامه‌های تیم اقتصادی دولت از جمله سازمان برنامه و بودجه تلفیق و در سازمان برنامه و بودجه اجرایی شود. بودجه، تهیه و ارائه اقتصاد کشور.

در این جلسه سازمان برنامه و بودجه نیز گزارشی از وضعیت بودجه سال جاری ارائه کرد که بر اساس اجرای اقداماتی از جمله تامین اعتبارات بلا تصرف بانک مرکزی در استقرار دولت سیزدهم است. .

رئیس جمهور در این خصوص تاکید کرد: سعی شود تا پایان سال روند تامین مالی بدون وام بانک مرکزی ادامه یابد.

در این دیدار موضوع تعامل و گسترش همکاری های اقتصادی و تجاری با کشورهای بزرگ و دوست از جمله روسیه مورد بررسی قرار گرفت.

آیت‌الله رئیسی با اشاره به گفتگوی تلفنی خود با رئیس‌جمهور روسیه، چشم‌انداز همکاری‌های دو کشور را روشن و سازنده دانست و بر لزوم تشکیل جلسه کمیسیون مشترک همکاری‌های ایران و روسیه به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور تاکید کرد. و توافقات بعدی

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید