ادعای تخلف در توزیع مواد اولیه دامی رد شد


ساعت: 15:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۱
کد خبر: 1882635

وزارت اطلاعات اعلام کرد: بر اساس بررسی و رصد اطلاعات، ادعای سوء استفاده و رشوه در فرآیند تخصیص مواد اولیه دام در وزارت جهاد کشاورزی صحت ندارد و مستنداتی در این زمینه دریافت نشده است. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به بررسی و رصد اطلاعات، ادعای اختلاس و ارتشاء در روند تخصیص نهاده های دامی در وزارت جهاد کشاورزی صحت ندارد و مستنداتی دریافت نشده است. در این رابطه.

در متن این پیام آمده است:

با توجه به شایعات و اخبار مبنی بر فساد مالی به ویژه تخلفات و رشوه در فرآیند توزیع دام در وزارت جهاد کشاورزی و در اجرای دستور رئیس جمهور مبنی بر رسیدگی به موضوع، بدین وسیله اعلام می شود. تحقیقات و پیگیری‌ها، ادعای اختلاس و ارتشاء تأیید نشده و مستنداتی در این خصوص دریافت نشده است و با توجه به کشف موارد جرایم رسمی و برخی تخلفات، ضمن جلوگیری از ادامه آن، اقدامات لازم انجام شده است. علیه متخلفان گرفته شده است.

سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در وزارت اطلاعات ضمن تاکید بر عدم تحمل هرگونه تخلف و فساد، اطمینان می دهند که در چارچوب وظایف ذاتی خود امنیت و تقویت اقتصادی را حفظ و ارتقاء خواهند بخشید. امید و آرامش مردم در اجرای قانون.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید