ارائه بیش از 300 میلیارد تن تجهیزات به واحدهای تولیدی یزد

ساعت: 13:05
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1786613

در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان یزد؛

کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد که با حضور مدیران بانکی استان برگزار شد، مراحل تامین اعتبار 102 طرح به ارزش 312 میلیارد تن را تصویب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان یزد صبح امروز با حضور معاون اقتصادی استاندار و روسای ادارات و روسای بانک ها در سالن کوثر استاندار برگزار شد. تایید شده توسط اعضا

از مجموع 102 طرح مصوب، 78 طرح شامل پرداخت تجهیزات سرمایه در گردش با اشتغال 690 نفر است و مقرر شده است 164 میلیارد تن تجهیزات برای رفع موانع تولید از این واحدهای صنعتی توسط بانک های استان پرداخت شود.

همچنین 24 طرح مربوط به پرداخت تسهیلات سرمایه ثابت و بازسازی و نوسازی اماکن صنعتی با اشتغال 117 نفر بود که با اختصاص 147 میلیارد تن تسهیلات از سوی بانک های استان برای این طرح ها موافقت شد.

سید مسعود عظیمی معاون هماهنگی اقتصادی استان با بیان اینکه بانک های استانی و به ویژه بانک های دولتی در پرداخت سود به بنگاه های صنعتی همکاری بسیار خوبی داشته اند، گفت: بانک های استانی باید برای جذب منابع جدید تلاش کنند و کمک کنند. پروژه های نیمه تمام و جدید برای توسعه استان ایجاد می شود.

عظیمی در پایان رفع موانع تولید در استان را یکی از اولویت های مدیران ارشد استان برشمرد و خاطرنشان کرد: در استان یزد بر اساس آمارهای منتشر شده 3 هزار و 700 پروانه صنعتی با سرمایه گذاری اسمی 80 هزار میلیارد ریال و حدود 100 هزار شغل ایجاد شده است. در استان ایما و یزد با وجود اینکه 1.1 درصد جمعیت کشور را به خود اختصاص داده است، از نظر تولید صنعتی 4.4 درصد سهم دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید