یک میلیارد میلیارد تن تجهیزات برای احیای واحدهای تولیدی لرستان پرداخت می شود


ساعت: 12:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۰۱
کد خبر: 1823592

ابراهیمی گفت: هزار میلیارد تن تجهیزات برای احیای واحدهای تولیدی استان لرستان پرداخت می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیروس ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک گفت: پیگیری های زیادی برای احیای واحدهای تولیدی راکد و ارتقای ظرفیت این واحد در حال انجام است و در راستای واحد تولید سیمان سفید، با بانک به توافق رسیده ایم. اقدامات تا خردادماه فاز اول این پروژه به بهره برداری می رسد.

وی افزود: همچنین مقرر شد برای 6000 راس گاوداری در نورآباد 40 میلیارد تن پرداخت شود اما در مورد کارخانه لاستیک نیکران توافق نسبی صورت گرفت و مقرر شد اسناد به بانک تحویل داده شود و وضعیت نهایی مشخص شود. در 10 روز آینده

معاون استاندار لرستان گفت: با توجه به ضرورت احیای واحدهای تولیدی، هزار میلیارد تن تجهیزات در نظر گرفته شده است تا این مبلغ توسط بانک ها به عنوان تجهیزات و سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی دارای مشکل پرداخت شود.

ابراهیمی گفت: این مبلغ وام از تبصره 18 است که برای احیای واحدهای تولیدی پرداخت می شود و تاکنون 50 میلیارد از این مبلغ وام بازپرداخت شده و کار پرداخت تسهیلات نیز به تازگی آغاز شده است.

وی بیان کرد: مشکل اصلی در فرآیند پرداخت تجهیزات، کسانی هستند که مدارک لازم را ندارند و به دلیل اینکه واحدهای تولیدی مستهلک شده اند، تهیه اسناد و سایر اقلام برایشان مشکل است.

معاون استاندار لرستان با بیان اینکه پیگیر مصوبات سفر ریاست جمهوری هستیم، گفت: به شرطی که سرمایه گذاران شرایطی داشته باشند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: در همان جلسه که خارج از سفر رئیس جمهور انجام شد، دو درخواست داشتیم که یکی از آنها راه اندازی زنجیره گوشت و سوله درختان میوه بود و یک اعتبار هم به گاوداری دورود تعلق گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید