واحدهای تولیدی دام و طیور 20 هزار میلیارد تن تجهیزات دریافت می کنند


ساعت: 18:57
تاریخ انتشار: 1401/03/07
کد خبر: 1842168

دولت مصوبه ای برای اعطای تسهیلات بانکی به دامداری ها و مرغداری های کشور برای اجرا ابلاغ کرد که بر اساس آن واحدهای دام و طیور 20 هزار میلیارد تن تجهیزات با نرخ ترجیحی 10 درصد دریافت خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در 5 اردیبهشت 1401 هیئت وزیران با توزیع تسهیلات بانکی به واحدهای دام و طیور کشور با نرخ ترجیحی 10 درصد موافقت کرد.

بر این اساس، به منظور تامین سرمایه در گردش واحدهای دام و طیور کشور، مبلغ 200 هزار میلیارد ریال با نرخ ترجیحی 10 درصد بانک های عامل تعیین شده از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در اختیار این واحدها قرار می گیرد. .

مدت بازپرداخت تسهیلات موضوع این مصوبه حداکثر 9 ماه است و سازمان برنامه و بودجه کشور موظف است پرداخت مابه التفاوت سود تسهیلات موضوع این مصوبه را تا سقف مبلغ مصوب ضمانت کند. شورای پول و اعتبار . .

مصوبه معرفی و ترخیص خودروهای اهدایی جمعیت هلال احمر اصلاح و ابلاغ شد.

همچنین هیأت وزیران در جلسه بیست و پنجم اردیبهشت ماه 1401 به منظور ارائه نظر شورای رسیدگی و اجرای مصوبات دولت اصلاح قانون ورود و آزادی را به معاونت قضایی رئیس جمهور پیشنهاد کرد. چهار وسیله نقلیه عمومی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران.

هیأت وزیران در جلسات 7 و 11 اردیبهشت 1401 لایحه اصلاح تبصره‌های (1) و (7) ماده واحده قانون بودجه سال 1401 را به وزارتخانه‌های نفت و صنعت، معدن و تجارت پیشنهاد کرد. کل اسلامی با ارسال تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی موافقت کردند که امروز به مجلس ارسال شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید