ارائه خدمات ملی با امکانات استانی امکان پذیر نیست/ لزوم تغییر مدیریت برای رسیدگی به قاچاق دردناک چند ساعته

ساعت: 15:59
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1786420

سید محمود حسینی پور با بیان اینکه با امکانات یک استان امکان ارائه خدمات در سطح کشور وجود ندارد؛ وی گفت: اینکه مردم با کمترین امکانات ساعت ها در محورهای ترافیکی بایستند اصلا قابل قبول نیست و باید در مدیریت این ترافیک تجدید نظر اساسی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وبلاگ؛ سیدمحمود حسینی پاور امشب در مراسم رژه ماشینی مشترک به مناسبت طرح زمستانی پلیس راهنمایی و رانندگی در مرکز مازندران در مراسم گرامیداشت هفته بسیج گفت:
وی افزود: امروز مکتب بسیج در کشورهای مقاومت در برابر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی حرف اول را می زند. امروز ایده بسیج در آفریقا و کشورهای منطقه طنین انداز شده است.»
استاندار مازندران گفت: از زمانی که بسیج وارد عرصه دفاع مقدس شد، لیست سربازی برگشته است. از نظر سازندگی هرجا که هر مدیری با تفکر بسیجی حرکت کرد باعث رونق شد. بنابراین بسیج محدود به بدنه خاصی نیست و تفکر و مکتب بسیجی می تواند در تمامی عرصه های اداری و خدماتی کشور موثر باشد.
این مسئول ادامه داد: در بسیاری از بحران ها در روستاها تفکر بسیجی در بین شما حاکم است چرا که وقتی مردم نیاز به استراحت و تفریح ​​دارند بیدار و مشغول می شوید تا مردم را در امان نگه دارید و این تفکر تفکر بسیجی است.
حسینی پور گفت: استان مازندران با داشتن 10 هزار و 400 کیلومتر راه اصلی، 3 هزار و 700 کیلومتر راه روستایی، 700 کیلومتر برف سنگین زمستانی و 14 گردنه مهم برفگیر یکی از استان های پرتردد کشور است که این حجم کار را پشتیبانی می کند. بسیار سخت و دشوار است
وی بیان کرد: کل ترددهایی که در محورهای مواصلاتی استان صورت می گیرد برای کشور بی نظیر است و این آمار به ویژه در ایام تعطیلات خاص افزایش می یابد اما متاسفانه در استان تردد آنقدر زیاد است که در شرایط خاص با ظرفیت داخلی صورت می گیرد. استان خدمات ارائه می دهد و این شرایط ممکن است شرایط ثابتی نباشند.
استاندار مازندران گفت: با امکانات استان امکان ارائه خدمات در سطح کشور وجود ندارد و انتظار داریم دولت و دستگاه های مرتبط توجه ویژه ای به استان مازندران داشته باشند؛ زیرا از اقصی نقاط استان تردد می کنند. کشور به استان اسن.
این مقام مسئول بیان کرد: در شرایطی قرار داریم که با توجه به ناپایدار بودن جو در محورهای مواصلاتی استان، نیازمند حضور شبانه روزی جهادگران و نهادهای کمکی و انتظامی برای تامین امنیت مردم هستیم.
حسینی پور تاکید کرد: یکی از مهم ترین مولفه های تامین اجتماعی ایمنی راه هاست و از این رو یکی از لحظاتی که در سال های اخیر گریبان مردم را گرفته تردد چند ساعته مازندران است که گاهی به 10 ساعت هم می رسد.
وی افزود: این وضعیت قطعا نیازمند تغییر در مدیریت مجموعه راه و دستگاه های مرتبط است. هم بازسازی معابر و هم بازگشایی بزرگراه تهران – شمال که اکثر آنها به اتمام رسیده است اما بقیه باید با سرعت قابل قبولی دنبال شود.
استاندار مازندران گفت: برای مدیریت بهتر راه ها نیازمند تشکیل کارگروه های مشترک با هماهنگی بین دستگاه های مسئول در تهران هستیم. چون شرایط فعلی قابل قبول نیست.
وی افزود: ایستادن ساعت ها در محورهای تردد مردم با کمترین امکانات اصلا قابل قبول نیست و باید در مدیریت این ترافیک بازنگری اساسی صورت گیرد تا راه های اصلی بازگشایی شود.
حسینی پور گفت: علیرغم همه تلاش های صورت گرفته تاکنون، تشکیل کارگروه استانی برای کاهش این ازدحام با برنامه ریزی بهتر ضروری است و این همان انتظار مردم است.
وی یادآور شد: قابل قبول نیست، با وجود فرصت هایی که داریم، جاده ها هر روز به دلیل ریزش ها در حال ریزش هستند که باید جلوی این ریزش ها گرفته شود و در قالب اقدامات پیشگیرانه تعمیرات لازم انجام شود. این حوادث عجیب است. «این ممکن نیست و نباید باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید