جهاد تبیین بدون نگاه به گذشته امکان پذیر نیست/ لزوم ورود جدی رسانه به مقوله فرهنگ


ساعت: 17:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۵
کد خبر: 1890376

آیت الله مصطفی علما گفت: جهاد تبیین نیز باید تبیین شود تا جوانان امروز بدانند که ما در گذشته چگونه بوده ایم و چه کسانی برای ما تصمیم می گرفتند، بنابراین جهاد تبیین بدون نگاه به گذشته امکان پذیر نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و امام جمعه کرمانشاه در دیدار صمیمانه با اصحاب رسانه در مراسم گرامیداشت ماه محرم و روز خبرنگار گفت: بیکاری در استان کرمانشاه افزایش یافته است. چندین سال است که مردم را آزار می دهند و در این زمینه بارها تذکرات و تصمیماتی را به مسئولان ذیربط داده ام، اما واقعیت این است که هیچ اقدام اساسی در این زمینه انجام نشده است.

وی با بیان اینکه مسئولان از بیکاری در استان مطلع هستند، افزود: در سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه نرخ بیکاری 30 درصد بوده و اکنون نیز تغییری نکرده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: کار باید به گونه ای باشد که بتوانی بر آن تکیه کنی و زندگی خود را بر آن بنا کنی.


0de749ed b36a 4329 8a18 52d798e8b17e خبر خاکستری

وی با اشاره به ظرفیت استان کرمانشاه بیان کرد: وجود 900 هزار هکتار زمین دیم و آبی در استان ظرفیت بسیار بزرگی است که با برنامه ریزی اندک می توان از آن برای رفع بیکاری استفاده کرد. کاشته شده است و این نشان دهنده ظرفیت استان کرمانشاه است

آیت الله علما گفت: برای حل مشکل بیکاری استان راهکارهایی را به مراجع ذیربط ارائه دادم، مثلاً برای روستاییان اگر تعدادی گوسفند، مرغ، آب و زمین داشته باشند، مشکل اشتغال آنها حل می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه نباید به دنبال نشستن پشت میز و انجام کارهای اداری بود، گفت: زمینه های بیکاری زیادی در استان وجود دارد که باید از آنها استفاده کرد مثلا زلزله یک فرصت عالی برای ایجاد شغل بود زیرا کار بازسازی حدود سه سال طول کشید.


cd0c3d3f f2fe 4976 b5d8 fdf186ebfca6 خبر خاکستری

آیت الله علما افزود: در مقوله جهاد تبیینی باید تاریخ و زمان های گذشته نیز تبیین شود تا جوانان امروزی در تسال بدانند که ما در گذشته چگونه بوده ایم و چه کسانی برای ما تصمیم می گرفته اند، لذا جهاد تبیینی بدون نگاه امکان پذیر نیست. گذشته.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و امام جمعه کرمانشاه به ضرورت جهاد تبیینی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: امروز نام عاشورا مهمترین تبیین جهاد و گام دوم انقلاب برای ما و اعضای هیئت است. رسانه ها باید به آن توجه کنند و در جهت فرهنگ سازی گام بردارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید