ارائه ویژه برنامه های «هفته بسیج» در رادیو ایران

ساعت: 11:54
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1786021

شبکه رادیویی ایران در آستانه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و هفته بسیج برنامه های متنوعی را برای شنوندگان تدارک دیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با نزدیک شدن به خطر پنجم؛ به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و هفته بسیج، رادیو ایران به مدت 20 ساعت و 59 دقیقه دستاوردهای بسیج را در عرصه های مختلف از 31 آذرماه در برنامه های مختلف منعکس می کند.

وی با مسئولان سازمان بسیج مستضعفین و فرماندهان بسیج گفت: سلام صبح بخیر. این برنامه شنبه تا پنجشنبه ساعت 6:35 از رادیو ایران پخش می شود.

«خانه و خانواده» با مادران شهدا گفتگو می کند و از همکاری زنان در عرصه جهاد و مقاومت می گوید. نقش بانوان در بسیج و گفتگو با مسئولان بسیج سازندگی و نقش خانواده ها از دیگر موضوعات این برنامه خانواده است. خانه و خانواده شنبه تا چهارشنبه ساعت 9:00 از رادیو ایران پخش می شود.

“نمودار” در مورد بسیج ساخت و ساز و ایجاد شغل در مناطق فقیر صحبت می کند. این برنامه شنبه تا چهارشنبه ساعت 10:20 پخش می شود.

برنامه دعای گهگاه به افق بیانات مقام معظم رهبری در هفته بسیج و بسیج و همچنین فعالیت های پایگاه های فرهنگی بسیج در مساجد را پخش می کند. این برنامه هر روز ساعت 11:25 پخش می شود.

برنامه شماره 8 در این هفته به صورت ویژه با فرماندهان و رهبران برای ارائه دستاوردهای بسیج و بحث در مورد دیدگاه حاکمیتی فرماندهان و نقش آنها در حکمرانی جهادی گفتگو می کند.

«پلاک هشت» شنبه تا چهارشنبه ساعت 13:30 پخش می شود.

برنامه قهوه هنر به بررسی ادبیات و سینمای دفاع مقدس می پردازد. این برنامه هنری شنبه تا چهارشنبه از ساعت 16 پخش می شود.

ایرانشهر از بسیج هم می گوید که به فکر حل مشکلات است. این برنامه شنبه تا چهارشنبه بعد از خبر ساعت 17:00 از رادیو ایران پخش می شود.

راه شب همچنین به بررسی عملکرد نیروهای بسیج، جانبازان و ایثارگران و ارائه کتاب هایی در زمینه بسیج می پردازد.

«راه شب» هر روز صبح ساعت 0:30 پخش می شود

در دیگر برنامه های رادیو ایران از جمله «راه امام کلام امام»، «آدرس»، «خیابان ایران»، «گفتگوی روز»، «رویای اندلسی» و «منشاء مقاومت» به مناسبت هفته بسیج و مسئولیت برنامه ها به همت این نیروهای مخلص پرداخت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید