ارائه گزارش پرسپولیس در نشست رئیس سازمان خصوصی سازی و مدیرعامل پرسپولیس


ساعت: 21:10
تاریخ انتشار: 08/03/1401
کد خبر: 1905945

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز (سه شنبه) با رئیس سازمان خصوصی سازی دیدار و گفتگو کرد. در این جلسه همچنین گزارش مالی از نحوه اجرای مصوبات این سازمان و وضعیت منابع مالی حاصل از فرآیند واگذاری سهام ارائه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، دکتر حسین قربان زاده امروز پس از پایان این دیدار که در کیش برگزار شد با رضا درویش دیدار کرد.

با توجه به اینکه واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس در زمستان 1400 آغاز شد، برای حفظ منافع سهامداران، وظایفی برای باشگاه ایجاد شد که از جمله آن می توان به اجرای مصوبات سازمان خصوصی سازی و همچنین اجرای مصوبات سازمان خصوصی سازی اشاره کرد. وی به نحوه مصرف و استفاده از منابع مالی باشگاه اشاره کرد و به افزایش سرمایه و فروش سهام اشاره کرد. در این مدت باشگاه پرسپولیس سعی کرد به این مسائل پایبند بماند، هرچند با مشکلات مختلفی مواجه شد.

رئیس سازمان خصوصی سازی در حاشیه نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی که هفته گذشته در کیش برگزار شد، در دیدار با مدیرعامل این باشگاه پایبندی پرسپولیس به مصوبات را تایید کرد. در همین جلسه مقرر شد باشگاه پرسپولیس گزارشی از ادامه فعالیت خود در حوزه مالی به سازمان خصوصی سازی ارائه کند و همچنین درخواست ها و پیشنهادات خود را برای این پروژه به کمیته هزینه کرد.

رضا درویش امروز (سه شنبه) به همراه تعدادی از معاونان و مدیران برای اجرا و پیگیری این موضوعات به سازمان خصوصی سازی رفت. در دیدار و گفتگو با دکتر قربان زاده گزارش مالی شرکت نیز ارائه گردید.

دیدگاهتان را بنویسید