ارائه 59 کد خدمات با 70 درصد تعرفه بخش خصوصی به مدعیان رفاه


ساعت: 11:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۵
کد خبر: 1916020

رئیس سازمان اجتماعی گفت: 59 کد خدمات با 70 درصد تعرفه بخش خصوصی به مشتریان گران قیمت ارائه می شود. در زمینه تشویق دانش آموزان و بهبود زندگی آنها اقداماتی انجام داد و داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی محمد قدری رئیس موسسه خیریه در همایش روز جهانی معلولان با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی سازمان اجتماعی نظارت بر مشکلات دانش آموزان دارای معلولیت است، اظهار داشت: در این راستا یکی از وظایف اصلی این سازمان نظارت بر مشکلات دانش آموزان معلول است. وی گفت: اگر مردم به ما کمک نمی کردند، اگر خیر نبودند، نمی توانستیم این تعداد خدمات را به دانش آموزان دارای معلولیت ارائه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: کارگروه های متعددی در دولت وجود دارد که بر خدمات ارائه شده به افراد دارای معلولیت نظارت دارند. وی گفت: 59 کد خدمات با 70 درصد تعرفه بخش خصوصی به مشتریان رده بالا ارائه می شود. در زمینه تشویق دانش آموزان و بهبود زندگی آنها اقداماتی انجام داد و داد. سازمان بهزیستی و سازمان آموزش و پرورش استثنایی همکاری خوبی با یکدیگر دارند.

رئیس موسسه خیریه در حال حاضر شهری مناسب برای دانش آموزان استثنایی در کشور وجود ندارد و گفت: اقداماتی همچنان در دستور کار قرار دارد. یک شهر بدون مانع برای دانش آموزان استثنایی و سایر دانش آموزان مورد نیاز است. هتل معلولان چند ماه پیش در مشهد افتتاح شد که این اقدامات نیاز به پیگیری و تداوم دارد و افتتاح و راه اندازی مراکز بیشتری برای معلولان و بیماران ضروری است.

دیدگاهتان را بنویسید