تعرفه MRI بیمارستان میبد از زمان واگذاری به بخش خصوصی به هیچ وجه تغییر نکرده است.


ساعت: 15:10
تاریخ ارسال: 05/10/1401
کد خبر: 1887117

رئیس بیمارستان امام جعفر صادق (ع) گفت: هزینه های ام آر آی برای بیماران با انتقال به بخش خصوصی تغییر یا افزایش پیدا نکرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دکتر سید هادی حسینی پور در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به انتشار فیلمی مبنی بر انتقال تشدید مغناطیسی هسته ای اهدایی یک موسسه خیریه به بخش خصوصی، تصریح کرد: این اقدام با هماهنگی خیریه و تنها در با توجه به بهبود ارائه خدمات به مردم و عدم افزایش قیمت، برای بیماران دنبال نشده است.

وی درباره علت این واگذاری گفت: متأسفانه اکثر بیمارستان های کشور با کمبود رادیولوژیست مواجه هستند و بیمارستان امام جعفر صادق (ع) نیز از این مشکل مستثنی نبوده و همین عامل باعث ایجاد مشکل در ارائه خدمات به هموطنان شده است. شهروندان به گونه ای که برخی از بیماران حداقل دو ماه در این بیمارستان منتظر ام آر آی بودند و با توجه به قوانین موجود، بیمارستان نمی توانست با پزشکان خارج از بیمارستان قرارداد ببندد.

رئیس بیمارستان امام جعفرصادق (ع) میبد با تاکید بر اینکه در آن زمان ام آر آی توسط بیمارستان در بهترین وضعیت انجام می شد و به دلیل کمبود پزشک روزانه 30 نفر حضور داشتند، اظهار داشت: اکنون با انتقال بخش ام آر آی به بخش خصوصی و افزایش پزشکان، روزانه به 80 نفر پاسخ می دهیم بدون اینکه هزینه ای برای مردم افزایش دهیم.

این مسئول بار دیگر تاکید کرد: صحبت از افزایش قیمت در فضای مجازی غیرواقعی است زیرا تعرفه ها کاملا دولتی است و تفاوتی با قبل از واگذاری ندارد.

حسینی پور با بیان اینکه روند واگذاری واحد ام آر آی بیمارستان به بخش خصوصی حدود یک سال به طول انجامید، تصریح کرد: این واگذاری بهترین روشی بود که موجب رفاه مردم شد و از سفرهای بین شهری غیر ضروری جلوگیری کرد و از روز شنبه 15 مردادماه دستور بخش ام آر آی بیمارستان امام جعفر صادق (علیه السلام) به طور کامل به روز شده و هر بیماری که برای ام آر آی به بیمارستان مراجعه کند در همان روز بدون تاخیر انجام می شود.

رئیس بیمارستان امام جعفرصادق(ع) میبد در پایان تصریح کرد: در این واگذاری به هیچ وجه مسائل درآمدزایی برای بیمارستان مهم نبوده و درآمد بیمارستان از این نظر تغییری نکرده است.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید