اراکی ها نیز در زنجیره غافلگیری / تیراندازی به حتیبی و یارانش باختند!

ساعت: 18:15
تاریخ انتشار: 1400/09/19
کد خبر: 1791023

تیم آلومینیوم از هفته نهم لیگ برتر کشور موفق شد در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک فجر سپاسی را یک بر صفر شکست دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; وی در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال آلومینیوم اراک امشب در حالی که در اراک بود میزبان تیم فجرسپاسی شیراز بود. بالای میز محکم ثابت شده است.

در آن سوی میدان، تیم فجرسپاسی شیراز پس از 7 سال دوری از سطح اول فوتبال ایران در این فصل، بار دیگر با هدایت علی عسگر کلانتری و در نمایشی طوفانی قبل از دیدار مقابل لیگ برتر راهی لیگ برتر شد. آلومینیوم با 9 امتیاز که 7 امتیاز آن خارج از خانه کسب کرده در نیمه انتهایی جدول قرار دارد.

با این حال نیمه اول بازی امروز با فشار شاگردان حتیبی در دقایق ابتدایی همراه بود و اراکی با وجود کار دفاعی بازیکنان فجر در این نیمه و البته کمبود آلومینیوم سازان، توانست خیلی سریع بازی را کنترل کند. . اوضاع در محوطه جریمه حریف باعث شد تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد.

اتفاقی غیرمنتظره برای رسول خطیبی در نیمه اول اما مصدومیت محمد علینژاد بازیکن تاثیرگذار خط حمله آلومینیوم باعث تغییر اجباری این تیم در پایان این نیمه شد.

در نیمه دوم شاگردان حتیبی حضور داشتند که با بازی فوتبال هجومی و گرفتن موقعیت های متعدد در محوطه جریمه تیم فجر را تحت فشار قرار دادند اما یکی از اتفاقات جالب این دیدار مهار ضربه فجر به بازیکنان بود. که اراکی سه بار برای گلزنی با سد عمودی دروازه فجر روبرو شد.

اما به هر حال پس از سومین برخورد توپ با تیر دروازه فجر، این بار محمود قائد رحمتی هافبک آلومینیومی رو به جلو بود که توپ معکوس را به بهترین شکل جلوی دروازه و در نهایت جادوی نگذاردن توپ های اراکی را به نمایش گذاشت. در این مسابقه با یک. ضربه راست به گوشه دروازه شیرازی در دقیقه 80 شکست و باز هم تیمش را به بازی خانگی جدید رساند.

با این حال شاگردان خطیبی در نهایت با پیروزی یک بر صفر این دیدار موفق به کسب سه امتیاز ارزشمند دیگر شدند تا مدعیان سرشناسی چون استقلال و پرسپولیس همچنان با اقتدار و شایستگی در بالای جدول قرار بگیرند.

آلومینیوم سازان با این پیروزی 19 امتیازی برابر سپاهان و گل گهر شدند و با تفاضل گل کمتر، در پایان هفته نهم در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفتند تا هفته آینده میهمان تیم نساجی قائمشهر باشند.

گفتنی است، تیم آلومینیوم تا پایان هفته نهم با تنها یک گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ را تا به امروز در اختیار دارد و این در حالی است که شاگردان حتیبی تاکنون هیچ باختی نداشته اند. درهای خود را بسته نگه دارید و در پایان هفته نهم یک کلین شیت بنویسید.

رسول حتیبی سرمربی آلومینیوم سازی اراکی در این دیدار به رکورد 41 بار نشستن روی نیمکت تیم آلومینیوم رسید که در مجموع 21 برد، 15 تساوی و تنها 5 باخت با این تیم به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید