ارتش جمهوری اسلامی ایران به سنگر انقلاب تبدیل شده است


ساعت: 14:07
تاریخ انتشار: 91/01/29
کد خبر: 1822886

امیر سلیمان طاهری گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز با پشتوانه تجربیات مهم و ارزشمند دوران دفاع مقدس و بهره مندی از فرماندهان لایق، شجاع و توانمند و با بهره گیری از علم و فناوری روز به ستون فقرات انقلاب تبدیل شده است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، امیر سلیمان طاهری امروز دوشنبه در مراسم رژه ماشینی در قرارگاه غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران که در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: این روز یکی از افتخارات برجسته و مفید امام خمینی (ره) بود. یک روز به یاد ماندنی امام

فرمانده قرارگاه منطقه ای نزاجا غرب افزود: 29 فروردین روز بزرگ و تعیین کننده ای در تاریخ ملت ما و دوران انقلاب اسلامی است. 43 سال پیش به فرمان الهی این مرد مجاهد به درگاه خداوند متعال پیوست و با تبعیت کامل و پرشور ارتش جمهوری اسلامی ایران دوران جدیدی از قیام و هیأت سربلند در نیروهای مسلح و ارتش را آغاز کرد.

امیر طاهری خاطرنشان کرد: امام با حمایت از فرزندان سرباز، اسباب تولد ارتش انقلابی و ولایی را فراهم کردند و وصیت نامه امام عزیز باید برای همیشه در تاریخ ثبت شود.

وی گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران بدون توجه به خطوط سیاسی، چریکی و فرقه ای به سوی میهن عزیز اسلامی در حرکت است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از قدرتمندترین و قدرتمندترین سلاح های جمهوری اسلامی ایران و یکی از ارتش های برجسته و سربلند در منطقه و کشور محسوب می شود. جهان.”

وی افزود: این روز یادآور رشادت ها و دلاوری های رزمندگانی است که در سایه حمایت های امام، جان خود را فدا کردند و هزاران شهید را تقدیم کردند، نقش مهم و اساسی در شکل گیری و پیروزی اسلام داشتند. انقلاب «استقلال و تمامیت ارضی کشور در دوران شکوهمند دفاع مقدس از افتخار و سربلندی برخوردار شد.

امیر طاهری افزود: بحمدالله ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز به برکت تجربه مهم و ارزشمند دوران دفاع مقدس و استفاده از فرماندهان شایسته، شجاع و توانمند و با بهره گیری از علم و فناوری روز موفق شد دژ انقلاب: یاری خداوند متعال به رهبری مقام معظم رهبری آماده مقابله با هر تهدیدی در گوشه و کنار ایران عزیز است و پاسخ نیروهای ما به دشمن پاسخی قاطع و سخت خواهد بود.

فرمانده قرارگاه منطقه ای نزادجا غرب گفت: دشمنان ما باید بدانند که اگر به فکر تعرض به خاک ایران عزیزمان باشند سرنوشتی مانند صدام خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: ارتش امروز تبلور استقلال و آزادی مردم غیوری است که آوازه اتحاد و همبستگی آنها دروازه های فولادی جهان را در هم شکسته و پایدار و پایبند به ارزش های ملی و دینی در عرصه های مختلف تاریخ است. خاطره ای به یادگار گذاشتند.

امیر طاهری گفت: ارتش ما امروز با پشت سر گذاشتن تقویت نیروهای پدافندی و بازدارندگی و خنثی سازی توطئه های دشمن، به یک مدرسه ولایی تابعیت و تابعیت به فرماندهی ولی فقیه تبدیل شده است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان ارتش فرمودند که اگر ارتشی در دنیا باشد که از جنگ جان سالم به در نبرده باشد، ارتش افتخار نخواهد بود، اما ارتش جمهوری اسلامی ایران جنگ را با افتخار پشت سر گذاشت. به مدت 8 سال و امروز ارتشی سرافراز است. منطقه و جهان شد.

رئیس کل ارتش غرب کشور گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز نه تنها مظهر اقتدار، بلکه مظهر انضباط، سلامت اقتصادی، دینداری و ولایت مداری و در همه صحنه ها و صحنه هاست. در بحران‌ها و هر جا امامان انقلاب راه را انتخاب کردند مسلحانه در خط مقدم مطیع بودند.

وی گفت: امروز مفتخریم که بیش از 5 هزار کیلومتر مربع از مرزهای غربی، شمال غربی، شمال شرقی، شرقی و جنوب غربی را با سربلندی و چشمانی تیزبین دفاع می کنیم و دشمنان و نیروهای تکفیری و داعش در منطقه غرب جرأت 20 را ندارند. کیلومترها فراتر از مرزهایمان، این عظمت و اقتدار را از شهدای عزیز، رزمندگان دوران دفاع مقدس، آزادگان و رهبری نبوی ائمه انقلاب به ارث برده ایم.

وی افزود: امروز هدف ارتش پایدار، سپاه پایدار، نیروی انتظامی سرافراز و بسیج قهرمان، ایجاد آرامش و امنیت پایدار در منطقه و مقابله با دشمنان و جنگ طلبان با این کشور است. “

امیر طاهری گفت: ما کشوری صلح طلب هستیم که مردمی در حال جنگ نیستیم و اگر دشمن بخواهد به خاک کشور عزیزمان حمله کند دست و بازوی آنها را قطع می کنیم.


f7075cf4 b018 47df 8329 eef0a86a6969 خبر خاکستری


امروز ایران به عنوان یک قدرت بزرگ در خاورمیانه شناخته می شود

به گزارش مرصادنیوز، آیت الله مصطفی علما امروز دوشنبه در مراسم رژه ماشینی در قرارگاه غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران که در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: امروز ایران به عنوان یک قدرت بزرگ در خاورمیانه شناخته شده است. ایالات متحده که باید تابع ایران باشد.

سخنگوی ولی فقیه استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: امروز آمریکا اذعان دارد که تحریم هایی که علیه ایران اعمال کرده، بی اثر و تحقیرآمیز بوده است.

وی بیان کرد: امام (ره) استقلال ارتش و استقامت آن را تعریف کردند و مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا نیز ارتش را خطی شریف توصیف کردند، یعنی از ریشه تا آخر، سرشار از رحمت و عظمت است.

آیت الله علما گفت: امروز استقلال سپاه، ارتش، بسیج، نیروی انتظامی و مرزبانی جمهوری اسلامی در هیچ جای دنیا دیده نمی شود.

وی گفت: یکی از بزرگترین لیاقت های امام راحل برای ملت ایران استقلال و استکبارستیزی است که امروز دنیا به آن دست زده است.

امام جمعه کرمانشاه افزود: امنیتی که امروز در ایران مطرح شد مایه مباهات است و باید به حفظ آن توجه ویژه داشت.

وی خاطرنشان کرد: امروز اقتدار ایران به جایی رسیده است که ایران یک طرف میز و آمریکا در طرف دیگر نشسته است.

آیت الله علما گفت: امروز مقاومت در فلسطین، لبنان، سوریه، عراق و… از نیروهای مقتدر ایران الگوبرداری شده است.

وی دانش آموزی مهم را عنوان کرد و ادامه داد: امروز مدرسه، اردوی مدرسه، بسیج مدرسه و نیروی انتظامی در تلاش برای ایجاد امنیت در کشور هستند.

آیت الله علما با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که ایران را ام القری معرفی کردند، گفت: مقام معظم رهبری به زیبایی ایران را مادر همه سرزمین های الهی و همه قیام ها، سلامتی و استقامت به تصویر کشیدند.

وی گفت: امروز ایران به استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، امام راحل، فرماندهی کل قوا و حضور همه مردم در صحنه شهرت دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز ایران در تمام دنیا مهم است و به گفته رئیس جمهور فرانسه بدون ایران اروپا و آمریکا شکست خورده اند.

وی افزود: هر کاری که شرق و غرب امروز قصد انجام آن را دارند باید با مشورت ایران باشد و هر کشتی که قصد عبور از تنگه هرمز را دارد باید با مجوز سپاه و ارتش ایران باشد و ما به آن افتخار می کنیم. که.”


902eef5d e9b3 415b b423 82a83da04fde خبر خاکستری


روز ارتش روز قهرمانان است

بچمن امیری مقدم با اشاره به یاد و خاطره شهدا به ویژه سرلشکر صیاد شیرازی و سردار سلیمانی گفت: ایثار، ایثار و ولایت پذیری این بزرگواران در اذهان ماندگار خواهد بود.

استاندار کرمانشاه روز ارتش را روز رشادت نامید و افزود: امروز به خود می بالیم که نیروهای مسلح ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، مرزبانی و بسیج زیر نظر مقام معظم رهبری و معاونت امام زمان (عج) و امام زمان (عج) هستند. این بالاترین افتخار برای نیروهای مسلح است.”

امیری مقدم گفت: امروز افتخار می کنیم که ارتش ما در هشت سال دفاع مقدس سرافراز جنگید و جوایز زیادی از خود به جای گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم که نیروهای مسلح کشورمان برای دفاع از جمهوری اسلامی آمادگی کامل دارند.

استاندار کرمانشاه به هدف قرار دادن مرکز موساد در اربیل عراق توسط نیروهای سپاه اشاره کرد و گفت: اسرائیل می داند که نه تنها در اربیل عراق بلکه در همه جای دنیا می خواهد علیه ایران وارد عمل شود. در دسترس نیروهای قدرتمند ما باشد.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید