ارجاع دولت سابق به دلیل تخلفات مربوط به بنزین تولیدی پتروشیمی ها به قوه قضائیه

زمان: 11:59
منتشر شده در: 1400/07/28
کد خبر: 1777747

پس از قرائت گزارش کمیته مجلس بر اساس ماده 90 در خصوص تخلفات وزارت نفت و محیط زیست دولت قبل در ارائه گزارش نادرست از بنزین تولید شده از پتروشیمی ، تصمیم گرفته شد این تخلفات توسط قوه قضاییه بررسی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گزارش کمیسیون اصل 90 کمیسیون قانون اساسی برای رسیدگی به تخلفات وزارت نفت و سازمان حفاظت محیط زیست در ارائه گزارش نادرست از بنزین تولیدی صنایع پتروشیمی امروز (چهارشنبه 19 مهر) در صحن علنی قرائت شد. جلسه پارلمان

علی هزریان ، رئیس کمیته قانون 90 مجلس ، پس از خواندن گزارش و اعلام اینکه متن گزارش به قوه قضائیه برای رسیدگی به موارد نقض نگرانی دولت سابق در مورد بنزین تولید شده از پتروشیمی توسط بیژن نامدار زنگنه ، وزیر امور خارجه رسیدگی می شود. نفت حسن روحانی و ماسومه ابتکار دولت سابق از حفاظت از محیط زیست انتقاد کرده و خواستار رسیدگی به تخلفات آنها و نقش این افراد در اجاره بنزین وارداتی شده است.

قوه قضائیه ، مطابق آیین نامه داخلی مجلس ، بلافاصله پس از خواندن گزارش های نظارتی که توسط پارلمان و کمیته ها تهیه شده است ، بررسی تخلفات اشخاص و اشخاص دخیل در پرونده را آغاز می کند.

انتهای پیام / ک

دیدگاهتان را بنویسید