ارزش افزوده مالیات 47 واحد تولیدی به خود استان قزوین بازگردانده می شود

نماینده مردم تخستان در شورای اسلامی ادامه داد: این موضوع برای نمایندگان مجلس نیز حائز اهمیت است، سال گذشته به دلیل نزدیک شدن نمایندگان استان در شورای اسلامی، بودجه استان را به میزان قابل توجهی افزایش دادیم. 1250 میلیارد تومان.

این شورا بیش از 80 مسئولیت دارد

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: 1400 سال پیش پیامبر اسلام (ص) فرمودند: «من از فقر نمی ترسم، بلکه از بی تدبیری آنها می ترسم… من از امت خودم نمی ترسم چون فقر اقتصادی، فقر ملت من است، من را نابود نمی کند، اما من از یک چیز دیگر در مورد ملت خود می ترسم و آن تفکر غلط، بد فکری، بد فکری، جهل و نادانی است.

رحمانی خاطرنشان کرد: گاهی یک بی تدبیری باعث تباهی یک ملت می شود و در مورد شهر و شهرداری هم صدق می کند. در حالی که شهر قزوین که دارای شهرداری دلسوز و انقلابی و شورای شهر انقلابی است نباید دچار سوء مدیریت شود و مشکلات زیادی داشته باشد.

وی افزود: جنسیت اعضای شورا و مجلس یکی است، هر دو خادم مردم هستند، وظیفه شورا فقط انتخاب شهردار و نظارت بر کار او نیست، بلکه شورا به عنوان یک پارلمان محلی دارای بیش از 80 مسئولیت و شرح شغل.


در حال رصد مشکل آب در شهرهای استان قزوین هستیم

رحمانی با برشمردن برخی از اقدامات نمایندگان مجلس استان قزوین گفت: با تلاش نمایندگان مجلس استان و توافقات صورت گرفته مقرر شد ارزش افزوده مالیاتی 47 واحد تولیدی به خود استان قزوین تعلق گیرد. مقدار قابل توجهی

این نماینده مجلس در خصوص شورای عالی استان ها گفت: موضوع آب 14 شهر استان را از طریق شورای عالی استان ها پیگیری می کنیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اغتشاشات اخیر تاکید کرد: بدون شک دست استکبار جهانی برای دامن زدن به اغتشاشات استفاده شده است اما دشمن نمی داند مردم ما صادق و وطن دوست هستند.


نقش انکارناپذیر زنان در انقلاب اسلامی انکارناپذیر است

رحمانی تصریح کرد: جایگاه زنان از اول انقلاب برای نظام ارزشمند بوده و هست. در دوران دفاع مقدس نقش زنان بسیار ضروری بود و شهدای زیادی تقدیم انقلاب کردند.

نماینده مردم تخستان در شورای اسلامی تصریح کرد: این اقدامات معاندین و حمایت مستکبران نشان می دهد که دل آنها از وضعیت کشور ما به درد نمی خورد.

وی افزود: همه ما وظیفه داریم از جوانان حمایت کنیم و با غفلت از این عرصه ها بهانه ای برای دشمنان نداشته باشیم چرا که جوانان سرمایه ما هستند.

رحمانی در پایان گفت: به فرموده امام خمینی(ره) باید برای خدا کار کرد تا نتیجه کار برای همیشه بماند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید