ارسال لیست حق بیمه به کارفرمایان فقط از طریق سامانه خدمات رسانی به افراد غایب


ساعت: 10:28
تاریخ انتشار: 02/03/1401
کد خبر: 1833874

رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات تامین اجتماعی گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه تمامی موارد مربوط به لیست های ارسالی حق بیمه کارفرمایان تنها از طریق سامانه خدمات پاره وقت امکان پذیر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید عبدالله حسینیان هدف از این کار را اجرای کنترل هوشمند و سیستماتیک و ارسال پیام های مناسب و سیگنال های عملکردی به موقع به کارفرمایان برای ارسال سریعتر و مطلوب تر لیست پاداش ها دانست و گفت: در سامانه خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی. سازمان از ابتدای اردیبهشت ماه 1401 سامانه قدیم (samt.tamin.ir) کارفرمایان غیرفعال شده و کلیه مسائل مربوط به لیست پاداش کارفرمایان فقط از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان انجام می شود.

وی در خصوص مزایای نظام جدید گفت: از جمله دستاوردهای نظام جدید، کنترل هوشمند و سیستماتیک بر طول خدمت، سمت ها و حقوق پایین، کارمندان، نرخ رشد دستمزد و مزایای کسر شده (مطابق مصوبات شورای عالی انقلاب اسلامی) است. وی همچنین خاطرنشان کرد: مصوبات دولت و نمایش اطلاعیه‌های مناسب و سیگنال‌های ارسال به موقع به کارفرمایان کمک می‌کند تا لیست‌های درجه یک را سریع‌تر و کارآمدتر ارسال کنند و از بروز مشکلات آتی و اتلاف وقت و هزینه مخاطبان جلوگیری کنند.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات تامین اجتماعی افزود: اصلاحات فرآیندی و فنی، گذر از سیستم های قدیمی به استفاده از فناوری های نوین در دستور کار این مرکز در سال گذشته بود که تسهیلات مطلوب تری را ایجاد کرد. و شرایط برای مخاطبان تامین اجتماعی.

وی افزود: برای اجرای پروژه های بزرگی مانند پروژه 3070 به منظور ارائه 30 خدمت نیمه وقت و کاهش حداقل 70 میلیون بازدید از واحدهای اجرایی؛ با توجه به لیست های ارسالی کارفرمایان در مهلت مقرر قانونی، مشروط به برنامه عملیاتی بهبود لیست پاداش های ارسالی کارفرمایان، در دستور کار مرکز فناوری اطلاعات، آمار و مهندسی کامپیوتر سازمان قرار گرفت که تامین ماشین نسبت به اجرای آن اقدام کرد. از این برنامه

بر اساس اعلام سازمان تامین اجتماعی، دسترسی به سامانه samt.tamin.ir فقط برای کارفرمایان و بیمه شدگان خودپرداز اعم از بیمه شدگان اختیاری، بیمه شدگان خوداشتغال و سایر بیمه شدگانی که از سامانه خودپرداز استفاده کرده اند غیرفعال می باشد.حق بیمه خود را می توانید پرداخت کنید هنوز از این سیستم استفاده می کنید از سیستم برای واریز حق بیمه ماهانه خود استفاده کنید.

کارفرمایان در صورت داشتن سوال یا ابهام و یا برخورد با مشکل می توانند موضوع را از طریق سامانه 1420 به سازمان تامین اجتماعی اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید