بخشودگی جرایم بیمه ای کارفرمایان بیمه از امروز آغاز می شود

بخشودگی جرایم بیمه ای کارفرمایان بیمه از امروز آغاز می شود

سازمان بیمه گر طرح بخشودگی جرایم بیمه ای کارفرمایان را در حمایت از کارفرمایان کارگاه ها و اصناف فعال تولیدی، صنعتی، معدنی و خدماتی از ابتدای خردادماه و به مدت سه ماه اجرا می کند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: طرح بخشودگی معوقات بیمه ای کارفرمایان تامین اجتماعی با توجه به نامگذاری سال جاری به عنوان سال “کنترل تورم و رشد تولید” از سوی مقام معظم رهبری و کمک به سازمان تامین اجتماعی. کارفرمایان تولیدی، صنعت، معدن، خدمات و اصناف تقویت ظرفیت تولید کشور از ابتدای خرداد تا پایان مرداد ماه سال جاری اجرا می شود.

میرهاشم موسوی افزود: بنابراین کارفرمایان متقاضی بخشودگی جرایم بیمه ای می توانند پس از هماهنگی با شعب سازمان، اصل بدهی بیمه خود را به صورت نقدی پرداخت کنند و یا روش پرداخت اقساطی را انتخاب کنند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت انتخاب تعدادی اقساط ماهانه 12 ماهه برای پرداخت اصل بدهی بیمه، کارفرما از بخشودگی 100 درصدی معوق و در صورت پرداخت 18 ماهه بدهی خود از 85 درصد برخوردار می شود. بخشودگی بزهکاری و در صورت انتخاب تعداد اقساط 24 یا 36 ماهه به ترتیب از 75 درصد و 50 درصد بخشودگی برخوردار خواهد شد.

موسوی اظهار داشت: کارفرمایان متقاضی این تسهیلات حداکثر تا 10 مردادماه از طریق سامانه خدمات غیبت سازمان تامین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir ثبت نام کنند. مهلت مذکور را به تاخیر نیندازید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید