عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی استان قزوین / بخشودگی جرایم با وام معوق


ساعت: 12:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۶
کد خبر: 1813661

فاطمه محمدبیگی به مناسبت سالروز تاسیس کتابخانه های عمومی کشور از عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی استان قزوین خبر داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فاطمه محمدبیگی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ وی با اشاره به عضویت رایگان به مناسبت سالروز تاسیس کتابخانه های عمومی کشور گفت: متقاضیان می توانند از ساعت 1 بامداد 17 اسفندماه سال جاری به مدت 24 ساعت تا 19 اسفندماه از طریق کتابخانه عمومی نسبت به دریافت کد عضویت رایگان اقدام کنند. پورتال.

وی افزود: در این راستا افراد می توانند با نزدیکترین کتابخانه محل سکونت خود و یا از طریق لینک http://libs.plib31.ir تماس گرفته و کتابخانه را برای دریافت کد تخفیف انتخاب کنند. بدیهی است کاربرانی که دارای کد تخفیف فعال استفاده نشده هستند، امکان دریافت کد جدید را نخواهند داشت.



مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین تصریح کرد: اعتبار کدها تا پایان سال جاری است و این تخفیف شامل هزینه صدور کارت که هزار تن است نمی شود.



وی در نهایت از بخشودگی جریمه تأخیر کتاب‌ها خبر داد و گفت: جریمه دیرکرد کلیه اعضای کتابخانه‌های عمومی که تا پایان سال ۱۴۰۰ نسبت به استرداد منابع کتابخانه‌ای اقدام کنند، بخشوده می‌شود. لذا از اعضا دعوت می شود برای بازگرداندن کتاب های امانتی حتی سال های گذشته به کتابخانه ها مراجعه کنند.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید