اروپا اینترنت را برای کشاورزان خود تبلیغ می کند


ساعت: 12:34
تاریخ ارسال: 1301/06/13
کد خبر: 1894948

کارشناس بخش کشاورزی اتحادیه اروپا گفت: در دنیای اطلاعات اول امروز، بخش کشاورزی می تواند با استفاده از این امکانات دانش و اطلاعات خود را در این بخش افزایش دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اتحادیه اروپا تاکید می کند که کشاورزان و ساکنان روستایی باید به اینترنت مشابه شهرها دسترسی داشته باشند.

ماریو میلوچف، کارشناس بخش کشاورزی اتحادیه اروپا می گوید: امکان دسترسی به اینترنت مناسب و پرسرعت می تواند بسیاری از مشکلاتی را که بخش های روستایی و کشاورزی در حال حاضر با آن دست و پنجه نرم می کنند، حل کند.

وی تاکید کرد: کشاورزان و روستاییان باید به شبکه تلفن 5G متصل شوند.

به گفته این کارشناس، در دنیای اطلاعات اول امروز، بخش کشاورزی می تواند با استفاده از این امکانات دانش و اطلاعات خود را در این بخش افزایش دهد.

در مورد استفاده از فناوری روز در بخش کشاورزی دو نظر وجود دارد، برخی از سنت گرایان معتقدند که وجود سیستم های پیشرفته اینترنت و تلفن می تواند روستا را از بافت سنتی و روستایی خود و کشاورزان را از مسیر تولید خارج کند. از سوی دیگر، برخی معتقدند هر چه کشاورزان به اطلاعات جدید و به روز مجهز شوند، تأثیر مثبتی بر تولید آنها خواهد داشت.

سازمان جهانی خواربار نیز معتقد به تجهیز بخش کشاورزی به علم و فناوری است و اعلام کرده است که در 40 سال آینده 90 درصد امنیت غذایی جهان به علم و اصلاح ژنتیکی در بخش کشاورزی بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید