ازدواج و تولد تجمل گرایی ایرانی در ابرها

ازدواج و تولد تجمل گرایی ایرانی در ابرها

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که مراسم عروسی خود را در بهشت ​​برگزار کنید؟ یا شمع تولدت را در راهی که به باد رها کردی فوت کن؟ آیا نمی خواهید در غروب و طلوع خورشید هیجان یک بالن سواری را تجربه کنید؟

شاید در پاسخ به این سوالات با خود بگویید که ما هزاران کار مهم دیگر در زندگی داریم. درآمدهای ما کافی نیست، چرا بالون سواری اجباری است؟

به گزارش همشهری آنلاین، در حالی که امروزه بسیاری از مردم نگران درآمد و هزینه های زندگی و حقوق اولیه اداره بازرگانی هستند که برای مشاغل روزانه خود دریافت می کنند، در ابتدای هر ماه لیست بلندبالایی از هزینه های زندگی برای خود تهیه می کنند، برخی از افراد نیز رهایی از این همه نگرانی ها در آبسرد دماوند، فقط 65 کیلومتری تهران و 5 کیلومتری جاده خراز، درست بین دو شهر دماوند و فیروزکو، چندین پایگاه اداره کار چند ساعتی را به شادی می گذرانند تا جایی در میان ابرها پیدا کنند یا بله از عروس و این لحظه در یک بادکنک بزرگ تاریخ را در وسط زمین ثبت کنید یا با برگزاری جشن تولد در این بادکنک ها عزیزان خود را غافلگیر کنید.

در سال 1368 چندین شرکت هوانوردی تهران ایستگاهی را برای ارائه خدمات گردشگری و تفریحی بالن در این منطقه از تهران تأسیس کردند و طولی نکشید که این منطقه به یکی از پاتوق‌های آدرنالین‌خواران تبدیل شد.

بالن سواری به چه بهانه ای؟

البته افراد ثروتمندی که حاضرند میلیون ها دلار برای یک بالن سواری کوتاه بپردازند، تنها بهانه جشن و مراسم و غافلگیری نیستند، بسیاری از آن ها فقط به این دلیل که می خواهند طلوع خورشید را ببینند و در آسمان صبحانه بخورند، بالن رزرو می کنند. . عده ای نیز می خواهند هنگام غروب آفتاب خود و همراهانشان را به موسیقی ملایم و دلنشین در آسمان دعوت کنند و از لحظه غروب در آسمان لذت ببرند. به طور خلاصه، این سرگرمی لوکس میلیون ها دلار برای ثروتمندان هزینه دارد.

3 ساعت نجومی

وقتی در قالب یک مشتری تماس گرفتیم تا قیمت مراکز بادکنک در تهران را جویا شویم، از ارقام اعلام شده متعجب شد. باورتان می شود پولدارها حاضرند فقط برای 3 ساعت بادکنک زدن تا 35 میلیون تومان پول بدهند؟ البته همه 3 ساعت بالن سوار نمی شوند و اگر پکیج کامل پذیرایی را رزرو کرده باشند می توانند در آن مدت در جامعه بمانند یک کلیپ پذیرایی ماندگار و خاطره انگیز با مهمانان دیگر تهیه کنند. البته اگر اپراتور همراه آنها باشد این رقم حدود ده میلیون تومان کمتر می شود.

موفق باشید در بهشت

نکته جالب و قابل توجه این است که ظرفیت هر بادکنک 4 نفر است و امکان همراهی خانواده عروس و داماد در بادکنک وجود ندارد و حتی داماد باید خطبه عقد را به صورت بی سیم بخواند و عروس را از داخل بادکنک ببرد. آسمان.

در این مراکز تعداد مشتریانی که جشن تولد می گیرند و مردم را غافلگیر می کنند کم نیست. مشتریانی که برای برپایی جشن تولد مجلل برای شریک زندگی خود باید 35 میلیون تومان بپردازند. در واقع جشن تولد نیز در بادکنک های گران قیمت با همین قیمت ها برگزار می شود. هر چند در کنار بالن سواری باید خدمات پذیرایی خاصی هم اضافه کنیم.

بالون سواری عمومی یا خصوصی

بالن های لوکس و گران قیمت هم خدمات عمومی و هم خصوصی دارند، اما این باعث کاهش سرسام آور قیمت ها نمی شود. برای مثال برای یک تور عمومی بالن با سایر مسافران باید مبلغ سرسام آور برای هر نفر 5 میلیون تومان بپردازید و حالا اگر بخواهید این سفر جذاب را به صورت خصوصی انجام دهید، برای 2 نفر 15 میلیون تومان هزینه دارد، هزینه آن 17 میلیون تومان است. 3 و برای 4 نفر باید 20 میلیون تومان بپردازید.

آنها شرایط را برای بالن سواری دارند

برای اینکه تجربه بالن سواری رنگارنگ را از دست ندهید و از درد سفر به کاپادوکیه شهر بادکنک های رنگارنگ رهایی پیدا کنید، افراد زیادی به تور بالن در تهران می روند. البته این تجربه طلایی برای همه آسان و ارزان نیست، برای این تجربه شیرین و هیجان انگیز به قول خودشان خیلی ها پا روی بسیاری از خواسته های دیگر می گذارند و حتی حاضرند تمام پس انداز خود را صرف آن کنند. البته یکی از افرادی که در مرکز پرواز بالن در تهران کار می کند می گوید برخلاف تصور همه، مشتریان این مرکز همه افراد ثروتمند و ثروتمند جامعه نیستند، افراد زیادی هستند که حتی خدمات بانکی دریافت می کنند. سوار بادکنک شوید و این لذت مختصر را تجربه کنید: بسیاری از عروس و دامادها یا جوانانی که پرواز بالن را رزرو می کنند از طبقه متوسط ​​جامعه هستند، اما احساس می کنند اشتراک این لذت در فضای مجازی با دوستان و آشنایانشان شیرین و شیرین است. مانند لذت پرواز برای آنها لذت بخش است، بنابراین آنها حاضرند این حس را تجربه کنند حتی آنها نیز زیر بار بدهی هستند. خلاصه اینکه برای سوار شدن به بادکنک باید پول زیادی خرج کنید و دلتان را از سوگواری این تجربه خاص باز دارید.

مینی بادکنک ها کجا کار می کنند؟

فعالیت شرکت های بالون سازی زیر نظر سازمان هواپیمایی کشوری است که وظیفه نظارت و سازماندهی پروازهای تفریحی را بر عهده دارد. و خلبانان بالن همگی خلبانانی هستند که یا بازنشسته هستند یا دوره های خلبانی را در گروهی از شرکت های هواپیمایی گذرانده و در آزمون سازمان هواپیمایی کشوری قبول شده اند.