کارشناس: اگر سفر ترکیه و آنتالیا به دلیل تجمل گرایی تعطیل شود، دلار افزایش نمی یابد/ نماز باید عمومی و واجب باشد.

کارشناس: اگر سفر ترکیه و آنتالیا به دلیل تجمل گرایی تعطیل شود، دلار افزایش نمی یابد/ نماز باید عمومی و واجب باشد.

روز نو: نماینده مردم مازندران: باید راهبرد اجرایی تبلیغ نماز را شناسایی و دنبال کنیم.

یکی از اعضای مجلس خبرگان رهبری گفت: اقدام برگزاری همایش ها و اجلاس های نماز خوب است اما این جلسات باید علنی تمام شود و ملی شدن نماز مورد توجه همگان باشد.

علی معلمی روز پنجشنبه در اولین اجلاس سراسری نماز که با هدف معرفی اندیشه های موفق و تجلیل از خادمان و کارمندانی که در راستای اعتلای این فریضه الهی تلاش می کنند که به همت کربلای کربلی مازندران برگزار شد، بابیان اینکه در خصوص نماز و شیرینی صحبت های زیادی صورت گرفته است، گفت: دانش آموزان در این اجلاس بسیار تلاش می کنند. باید داستان های قرآنی درباره اهمیت نماز در مدارس و دانشگاه ها بیان شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه نماز اولین فریضه اسلامی و اولین نشانه وحی به پیامبر(ص) است، گفت: نیاز به نماز و دین بودن بر همگان روشن است. .

آیت الله معلمی بابیان اینکه پرونده دعا در مکتب اهل بیت و قرآن باید بازخوانی شود، اضافه کرد: نماز، نمازگزار را از گناه پاک می کند. این دعای نیکو است که گناهان را از بین می برد.

امام جمعه قائمشهر با تاکید بر اینکه اراده برخی مسئولان برای تشویق به نماز ضعیف است و باید این نقیصه برطرف شود، گفت:

وی بابیان اینکه ما در جمهوری اسلامی ایران زندگی می کنیم و از نعمت بزرگی به نام انقلاب اسلامی که یادگار امام خمینی (ره) است برخورداریم، اما دعا و ادای این فریضه همچنان در کشور کم است، گفت: متاسفانه امروز ما طالبان در افغانستان را ببینید. این امر نماز را واجب می کند، اما مشیت الهی داریم (انقلاب اسلامی)، اما بحث اقامه نماز و ترویج این فریضه مغفول مانده است.

وی افزود: متأسفانه بعد از انقلاب یک انحراف وجود دارد و برخی از مسئولان می گویند نماز واجب نیست. من می گویم فرزندت را مجبور می کنی به مدرسه برود چون نماز که علم دین است واجب نیست. “

آیت الله معلمی ادامه داد: در هر اداره ای اگر مدیرکل هنگام نماز آستین ها را بالا بزند و به نمازخانه برود به نوعی تبلیغ نماز است. باید مصوبه اجرایی علنی شدن نماز را شناسایی و دنبال کنیم.»

وی به دور جدید مذاکرات با برجامی اشاره کرد و گفت: متاسفانه اکنون در شرایطی که به نظر می رسد قوای سه گانه در کشور با هم هماهنگ هستند، عده ای به عنوان پیاده نظام دشمن عمل می کنند و با استفاده از رسانه ها تیم مذاکره کننده را به سقوط تشویق می کنند. کوتاه در مورد بردجام. این خیانت «انقلاب خون شهداست، ملت شریف ایران، مذاکره با آمریکا در این زمینه خیانت به کشور و انقلاب است.

آیت الله معلمی بابیان اینکه دینداری و دینداری در جامعه امروز سخت است، گفت: دشمن تمام توان خود را برای تخریب و کوچک شمردن اعتقادات دینی مردم به ویژه جوانان انجام می دهد.

وی با ابراز تاسف از افزایش قیمت دلار و انتقاد از سفر ایرانیان به برخی از کشورهای معروف به فحشا و منکر به ویژه ترکیه و آنتالیا، گفت: معتقدم اگر سفر به ترکیه و آنتالیا بسته شود دلار افزایش نخواهد یافت. لوکس “

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری از واردات غیرقانونی کالا به کشور انتقاد کرد و گفت: اگر کشور مجبور به تولید کالای داخلی و واردات کالای ارزان به کشور باشد، بازار با مشکل مواجه می شود. اگر واردات کنترل شود این همه مشکل نخواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید