کرونا به دلیل تجمل گرایی آمار طلاق را کاهش داد


ساعت: 15:22
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879223

الهام صابری گفت: تجمل گرایی در عروسی ها در جامعه در حال عادی شدن است و بخش قابل توجهی از آمار طلاق در شهرهای بزرگ از جمله البرز به همین دلیل است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ الهام صابری مشاور خانواده در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: تجمل گرایی در عروسی ها در جامعه در حال عادی شدن است و بخش قابل توجهی از آمار طلاق در شهرهای بزرگ از جمله البرز به همین دلیل است.

وی ادامه داد: اجاره خودرو با مدل بسیار بالا و گرفتن محافظ برای عروس و داماد در فرهنگ جشن های ایرانی جایگاهی ندارد.

صابری افزود: زوجین عاشق می شوند و از اصل زندگی یعنی آرامش همراه با عشق و علاقه دور می شوند.

این مشاور خانواده تصریح کرد: بسیاری از عروسی ها از همان ابتدا به دلیل تجمل گرایی منجر به طلاق می شود.

وی گفت: اسلام مخالف شادی و جشن نیست، بلکه همه چیز را در درجه و کارکرد دین می پذیرد و اگر این مهم در عروسی ها رعایت شود، قسمت قابل توجهی از آمار طلاق کاسته می شود.

صابری ادامه داد: با افول تاج، جشن های ازدواج مجدد در حال انجام است و تجمل گرایی این جشن ها آمار طلاق را افزایش داده است.

این مشاور خانواده افزود: تاج خسارات جبران ناپذیری به بدنه جامعه و مردم وارد کرد، اما آمار طلاق در حوزه تجمل گرایی را به شدت کاهش داد، زیرا زوجین مجبور بودند برای سلامتی اعضای خانواده خود دور این جشن ها خط بکشند و در کنار هم زندگی کنند. . فقط شروع کن

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختی در سادگی است و زوج هایی که در ابتدای زندگی این مهم را رعایت می کنند زندگی بسیار شادی را تجربه می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید