از آسیا حذف شود؟ سکوت بزرگترین طلبکار پرسپولیس شکست

از آسیا حذف شود؟  سکوت بزرگترین طلبکار پرسپولیس شکست

باشگاه پرسپولیس باید در پاییز 1401 مطالبات رادوشوویچ را پرداخت می کرد، اما در روز دادگاه طرفین در CAS، نماینده پرسپولیس موفق شد وکیل بوژیدار را متقاعد کند تا قراردادی را امضا کند که به پرسپولیس اجازه می دهد ظرف یک سال اقساط پرداخت کند.

این توافق به این صورت بود که رادو 16 هزار دلار به پرسپولیس تخفیف داد و سپس با دریافت یک قسط 250 هزار یورویی و در سه قسط 200 هزار یورویی موافقت کرد. پرسپولیس اولین قسط را زودتر از موعد از طریق بورس لندن به حساب رادو واریز کرد و بوژیدار دریافت این مبلغ را به فیفا اعلام کرد.

با این حال دیروز شایعات زیادی درباره پرونده رادوشوویچ شنیده شد و خیلی ها معتقد بودند که این قضیه باعث می شود پرسپولیس از آسیا حذف شود و این تیم نتواند مجوز حرفه ای بگیرد.

با این حال بوژیدار رادوشوویچ در این خصوص گفت: شنیده ام پرسپولیس نباید برای مجوز حرفه ای پرونده باز داشته باشد. اما فکر نمی کنم این پرونده باز باشد زیرا آنها متعهد هستند.» احتمالاً منظور این دروازه بان کروات توافقی است که پرسپولیس به آن پایبند بود.

وی درباره پرداختی پرسپولیس نیز گفت: قسط اول را به موقع پرداخت کردند. البته پرسپولیس هنوز 5 روز فرصت دارد تا قسط دوم 200 هزار یورویی را به حساب رادوشوویچ واریز کند.

این در شرایطی است که مهلت AFC برای پرداخت بدهی های خارجی به پایان رسیده است، احتمالا قسط دوم و پرداخت آن ربطی به مجوز حرفه ای نخواهد داشت و احتمالا باشگاه پرسپولیس تنها باید ثابت کند که با رادوشوویچ به توافق رسیده است.

اما اگر پرسپولیس هیچ یک از اقساط پرونده رادو را پرداخت نکند، 200 هزار یورو جریمه خواهد شد. باید یک قسط دیگر پرداخت کند.

باید اشاره کنیم که قرارداد بوژیدار رادوشوویچ هر سال حدود 200 هزار دلار بود که با تصمیم محمدحسن انصاری فرد و امضای قراردادی سه ساله به 300 هزار یورو در سال رسید.

دیدگاهتان را بنویسید