از بلاتکلیفی در جذب بازیکن تا معرفی مدیرعامل جدید!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; 26 مرداد 1395 انتظارات اراکی برای حضور در لیگ برتر به پایان رسید و پس از 18 سال پرفراز و نشیب با صعود آلومینیوم اراک به لیگ برتر، پایتخت صنعتی ایران در بالاترین سطح فوتبال ایران حضور یافت.

با شروع مسابقات لیگ برتر در فصل بیستم، اگرچه تیم آلومینیوم در ابتدا عملکرد خوبی نداشت و با مشکلاتی مانند جدایی خطیبی از این تیم و نارضایتی وی از شرایط باشگاه دست و پنجه نرم می کرد، اما رسول خطیبی در نهایت جان سالم به در برد. به شاگردانش به خوبی نشان دهد. در پایان نیم فصل اول، آلومینیوم در رده ششم جدول قرار خواهد گرفت و مورد تحسین بسیاری از کارشناسان قرار خواهد گرفت. کارتو بس کن

تیم آلومینیوم اراک در بیست و یکمین دوره لیگ برتر با پنج امتیاز شکست و در نهایت حذف شد و با کسب جام در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت و با 37 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار گرفت.

اما در شرایطی که تیم های لیگ برتری به دنبال جذب بازیکن برای حضور پرقدرت در بیست و دومین دوره لیگ برتر هستند، نه تنها بازیکنی به دلیل حواشی ایجاد شده از سوی برخی برای اداره باشگاه به خدمت گرفته نشده است، بلکه محمود قائد رحمتی نیز به خدمت گرفته نشده است. او با پیامی رفت.او رسما خود را از تیم اعلام کرد.

البته شب گذشته بحث انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه در شبکه های اجتماعی مطرح شد اما این خبر هنوز تایید نشده است، هرچند برخی منابع گفته اند نام سه گزینه غیربومی برای مدیریت باشگاه نیز مطرح است.

اگرچه فوتبال یک بازی تیمی است، اما نباید فراموش کرد که راه رسیدن به هدف و غلبه بر حریفان در این ورزش گروهی است؛ در واقع، اعضای تیم باید مکمل یکدیگر باشند و نباید با یکدیگر بحث کنند یا یکی دیگر را دست کم بگیرند. این مشکلی است که در تیم آلومینیوم مشهود است و متاسفانه منافع شخصی بر کار گروهی ارجحیت دارد و حفظ ساختار اولیه تیم برای برخی از ورزشکاران باشگاه آلومینیوم در اولویت نیست. افرادی که از ورزش برای غارت و دفاع از منافع شخصی خود استفاده می کنند و به هدف خود می رسند از ابزار رسانه ای به بهترین شکل ممکن استفاده می کنند و شارلاتان رسانه ای را با خود حمل می کنند تا بتوانند به راحتی چنگ بزنند.

تا زمانی که این افراد در ورزش ما حضور دارند بدون تعارف و بدون اغراق نمی توانیم فساد را از جامعه ورزش حذف کنیم و به هدف اصلی یعنی اخلاق در کنار تعالی و رتبه دست خواهیم یافت.

هواداران تیم آلومینیوم از اعضای هیئت مدیره این باشگاه می خواهند که دست اینگونه افراد را از فوتبال استان کوتاه کنند و با تغییرات متعدد و بی برنامه با افتادن در دام آنها از درخشش این تیم در مسابقات پیش رو جلوگیری نکنند. حمایت مالی و برنامه ریزی بلندمدت ساختار تیم را حفظ کنید تا به تیم کمک کند تا قله های غرور را صعود کند و دستاوردهایی را برای روستا به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید