از تلاش برای جبران کاستی ها تا ایجاد فضاهای سرزنده برای جوانان

زمان: 11:37
منتشر شده در: 14/07/27
کد خبر: 1777347

در پی انتخاب سعید شعرباف تبریزی به عنوان شهردار کرمان ، مردم کرمان خواسته های خود را برای انتخاب شهردار جدید برای شهری مرفه تر مطرح کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند ؛ سرانجام ، پس از کش و قوس های فراوان ، مزایا و معایب انتخاب شهردار کرمان چیست ، محسن شعرباف بر صندلی شهرداری کرمان تکیه می زند.

تأکید کارکنان گذشته شهر کرمان بر عقب ماندگی این شهر
واقعیت این است که شهر کرمان با وجود تمام تلاش های شهرداران مختلف در دوره های گذشته ، اما دارای کاستی های زیادی است ، همانطور که گفته های برخی از کارکنان کرمان در دوره های گذشته از جمله علیرضا رزم حسینی استاندار سابق کرمان نشان می دهد ، وی در یک نشست صمیمی به اعضای شورای اسلامی شهر کرمان اشاره کرد که کرمان از عقب ماندگی رنج می برد و میزان اختلاف بین مرکز استان کرمان و سایر مراکز استان بسیار زیاد است.

البته این موضوع توسط فدایی استاندار سابق کرمان به گونه ای بیان شده است که “جبران عقب ماندگی استان مستلزم کار مضاعف است.” و کلانشهرها.
با نگاهی به سخنان کسانی که در گذشته مسئول کرمان بوده اند ، بر اهمیت تلاش مضاعف برای جبران عقب ماندگی تأکید می کند.
البته یک طرف این ماجرا مردم و خواسته های آنها و خواسته های شهردار جدید شهرشان است ، بنابراین آرماند به سراغ مردم کرمان رفت تا خواسته های مردم این شهر را از شهردار جدید بخواهد.

شهردار جدید باید تلاش کند تا عقب ماندگی این شهر را جبران کند
سفیدی موهایش نشان می دهد که او وارد میانسالی شده است. البته وقتی او گفت که کارمند بانک است و 10 سال است که بازنشسته شده است ، مشخص کرد که سالها شهروند این شهر بوده است.
وقتی از محمد پشته شیرانی در مورد درخواستش از شهردار جدید س askedال کردیم ، سرش را تکان داد و گفت که من بارها برای انجام مأموریت های کاری یا سفرهای تفریحی به شهرهای اطراف کرمان سفر کرده ام و این س alwaysال همیشه برای من مطرح بوده که کرمان بسیاری از موارد را داشته است. منابع و معادن چرا اینقدر عقب افتاده است ، اما شهرهای دیگر ساختار شهری خوبی دارند.
در هر صورت ، من به عنوان یک شهروند ، می خواهم شهردار جدید برای جبران عقب ماندگی این شهر تلاش کند.

جوانان کرمانی می خواهند فضایی روح انگیزتر ایجاد کنند
سپیده بزمی خانم جوانی بود که موافقت کرد با وی صحبت کند و در مورد خواسته های خود از شهردار جدید صحبت کند.
این بانوی جوان کرمانی در سخنرانی خود بر ایجاد مکان های شاد برای جوانان تأکید کرد و گفت: می خواهم شهردار جدید به شادی و نشاط جوانان ما توجه کند و برای مکانهایی برای تفریح ​​، فضاهای شاد و ایجاد پارک و مناطق سبز شهر کرمان باشد.

جمع آوری معتادان باید از اولویت های شهردار باشد
زن دیگری که خود را مادر دو پسر 19 و 22 ساله معرفی کرد ، گفت: “من می خواهم معتادان و جعبه های رویاها در شهر جمع آوری شود. داشتن معتادان در هر گوشه از شهر چهره شهر را زشت می کند. “من نگران آینده پسرانم هستم.

به گزارش راه آرمان ، توپ در حال حاضر در دست شهردار جدید است. وی علاوه بر جبران عقب ماندگی کرمان ، باید به خواسته های مردم نیز توجه داشته باشد و برای توسعه این شهر تلاش کند.
انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید