از حاکمیت جهادگران غافل نشویم/ مهمترین ویژگی مدیران باید ولایتمداری و عدالت خواهی باشد.

ساعت: 15:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۲
کد خبر: 1794414

حبیب الله سیاری با بیان اینکه مهمترین شاخص برای یک فرمانده و مدیر ولایت و عدالت است، گفت: خودآگاهی، بصیرت، سادگی، سیاست، انضباط، مشورت، نفوذ کلام، قوت علم، دشمن شناسی، توجه به تحقیق، وثاقت. و سازماندهی از دیگر شاخص ها هستند که فرماندهان و مدیران الگو هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وبلاگ؛ دریادار حبیب الله سیاری امشب در سومین همایش الگوی فرماندهی مطلوب در ارتش جمهوری اسلامی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با بیان اینکه نیروی کار مهم ترین سرمایه هر سازمانی است، گفت: نیروی کار مهم ترین سرمایه هر سازمانی است. بودا

وی با اشاره به اینکه نقش مدیر و فرمانده در هدایت جامعه به مطلوب بسیار مهم است، افزود: مدیر باید دارای ویژگی های خاصی باشد تا جامعه را به سرانجام مطلوب برساند.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان می کند: مقام معظم رهبری در سخنانی در 25 دی ماه سال 90 فرمانده را چشمه بالای چشمه توصیف کردند.

سیاری با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه گام دوم انقلاب بر روی جوانان است، گفت: دانش آموزان امروز مدیران و فرماندهان آینده ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند و نباید توسط جهادگران الهام گرفته از ایمان و ایمان اسلامی هدایت شوند. در اصل. “ما می توانیم” او نادیده گرفت.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانات گام دوم انقلاب با بیان اینکه رهبری یعنی حرکت از دل بیان کرد: فرمان امانت خداوند به مردم و نظام است.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی به خصلت های مذموم در این فرماندهی پرداخت و گفت: تکبر، جاه طلبی، سوء ظن، تحسین، ترس، قشری، همکاری با دولت، سهل انگاری، ارتشاء، عجله و دروغ گویی از خصلت هایی است که باید از آنها پرهیز کرد. .

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به کامل بودن بیانیه گام دوم انقلاب، انقلاب و ولایتمداری را از شاخص های برجسته و الگوی مطلوب دانست. فرمان

حجت الاسلام عباس محمد حسنی با اشاره به ویژگی های استثنایی یک فرمانده و مطلوب مقام معظم رهبری، توانمندی های معنوی، انقلابی، انقلابی و مدیریتی را از جمله ویژگی ها بیان کرد.

وی به کامل بودن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این بیانیه به دلیل ریشه در قرآن جامع است.

این افسر با اشاره به صلاحیت معنوی فرماندهان، شجاعت، خستگی ناپذیری، عدم افزایش دشمن را از جمله ویژگی ها دانست و گفت: رمز فرماندهی در رهبری گروه، شجاعت و صداقت است.

محمد حسنی اطاعت از خداوند متعال، اطاعت از ملت و تواضع را از ملاک های مهم دانست و گفت: اعتماد به نفس یکی دیگر از ویژگی هاست و سه اعتقاد به خدا، مردم و خود را در اندیشه امام خمینی (ره) داشت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی پرهیز از توهین را از ویژگی های اخلاقی فرماندهان دانست و گفت: صلاحیت انقلابی و انقلابی گری یکی دیگر از فرمان های پسندیده است که بی شک ولایتمداری یکی از مولفه های آن است. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید