از ساخت 110 باب منزل مسکونی و تهیه 10 هزار بسته معیشتی تا اجرای 63 طرح آبرسانی در کرمان


ساعت: 13:31
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1808093

بین سپاه تهران بزرگ و کرمان توافق شد.

سردار حسن زاده گفت: با کمک مردم و بسیج در کرمان بسته های واقعی کمکی تا سقف 10 هزار بسته تهیه و به کرمان ارسال می کنیم، 110 مسکن می سازیم، 110 سری جهیزیه و ارسال به کرمان، اجرای 63 آبرسانی می کنیم. پروژه ها تصمیم گرفتیم آن را در دستور کار خود برای روستاها قرار دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله در کرمان گفت: کرمان و در سرزمین سردار دلا.


وی ادامه داد: تهران بزرگ که مردمان خوب، وفادار و انقلابی زیادی دارد و همواره نقش مهمی در صحنه های انقلاب داشته است نیز اعلام کرده که قصد دارد به مردم کرمان خدمت کند.


سردار حسن زاده تاکید کرد: اخیرا در برخی از استان ها به ویژه در استان کرمان شاهد سیل بوده ایم که با هماهنگی فرماندهی محترم سپاه ثارالله استان کرمان مستقر شد تا هم گروه های جهادی و هم مردم کمک کنند. این نکته «اگر خدا بخواهد کشور اعزام می شود.


وی افزود: به دنبال حل بخشی از مشکلات مردم انقلابی و بصیر کرمان هستیم و بتوانیم در این جهاد بزرگ و خدمات اجتماعی آن سهیم باشیم.


حسن زاده تاکید کرد: امروز موفق شدیم جلسه ای برگزار کنیم که بتوانیم بر سر برخی اقدامات به توافق برسیم که از جمله آن می توان به ساخت 110 مسکن برای بستگان کرمانی، تامین 110 سری جهیزیه و ارسال آن به کرمان، اجرای 63 پروژه آبرسانی به کرمان اشاره کرد. تصمیم گرفتیم روستاها را در دستور کار خود قرار دهیم و به زودی کار خود را آغاز خواهیم کرد.


فرمانده سپاه محمد رسول الله تاکید کرد: با کمک مردم و بسیج در کرمان بسته هایی با کمک واقعی تا 10 هزار بسته تهیه و به کرمان ارسال می کنیم.


وی افزود: خداوند متعال را شاکریم که در کنار این اقدامات و خدمات اجتماعی، سفر زائران مکتب حاج قاسم سلیمانی عزیز را از تهران به این سرزمین ارزشمند اسلامی و انقلابی، قطعاً جوانان و دانشجویان انقلابی و دانش‌آموزانمان خواهیم داشت. همه ما علاقمندند در این سرزمین و در آرامگاه بسیار ساده اما با نورانیت و معنویت سردار دل و بهره مندی از مولفه های مکتب حاج قاسم و شخصیت حاج قاسم حضور داشته باشند.


سردار حسن زاده در پایان خاطرنشان کرد: تصور ما این است که این اقدام بزرگ، مؤمنانه و انقلابی هم در جهت اعتلای مکتب انقلاب اسلامی و هم برای محرومیت زدایی و محرومیت زدایی استان کرمان انجام شود که ما بیشتر خوشحال می شویم. کمی چون همه ما مدیون ملت و حاج قاسم سلیمانی هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید