از عوامل «حناس» تجلیل شد/ قدردانی سازمان انرژی اتمی از همسر شهید


ساعت: 13:15
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1881125

مراسم اهدای جوایز بازیگران فیلم «حناس» در سازمان انرژی اتمی کشور برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مراسم تجلیل از عوامل فیلم «حناس» با حضور شهره پیرانی همسر شهید رضایی نژاد، آرمیتا رضایی نژاد فرزند شهید، حسین دارابی کارگردان و محمدرضا شفا تهیه کننده فیلم برگزار شد. این کار، در سازمان انرژی اتمی در کنار.

در این مراسم محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی کشور ضمن قدردانی از دست اندرکاران این فیلم برای پرداختن به این موضوع حساس، گفت: ساخت فیلم هایی مانند «حناس» باعث تلاش دانشمندان هسته ای که در این سال ها تلاش کردند، می شود. برای ترویج و ارج نهادن به این بخش مهم و حساس تلاش کردند تا بهتر و بیشتر دیده شوند.

وی افزود: ایجاد و جلب توجه به چنین موضوعاتی در قالب آثار سینمایی و نمایشی، مخاطب را بیشتر متوجه تلاش‌های صورت گرفته در حوزه هسته‌ای کشور و کسانی می‌کند که در این راه به شهادت رسیده‌اند.

اسلامی با اشاره به اینکه همچنان از تولید آثاری با موضوع شهدای هسته ای حمایت می کنند، تصریح کرد: مایلیم روند ساخت این گونه فیلم ها ادامه یابد تا مردم با ابعاد بیشتری از زندگی شهدای هسته ای آشنا شوند و صبر و حوصله داشته باشند. رسیدگی به خانواده این شهدا

رئیس سازمان انرژی اتمی کشور در پایان از شهره پیرانی همسر شهید رضایی نژاد که در خلق این اثر حمایت کافی را از عوامل پروژه انجام داده و با توجه به زندگی شخصی او و شوهرش

همچنین در این مراسم فیلم «حناس» با موضوع اعضای سازمان انرژی اتمی کشور و خانواده هایشان به نمایش درآمد که با استقبال خوب مخاطبانی که با این فیلم همذات پنداری کردند.

اکران فیلم حناس به کارگردانی حسین دارابی و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه اولین فیلمی است که با موضوع زندگی شهید هسته ای شهید داریوش رضایی نژاد و کشتار هولناک او در مقابل چشمان همسر و فرزندش ساخته می شود. سازمان سینمای هنر و هم اکنون در سینماهای سراسر کشور در حال نمایش است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید