اسامی شرکت های واجد شرایط واردات خودرو به زودی اعلام می شود/ 300 شرکت درخواست کردند


ساعت: 16:09
تاریخ انتشار: 1301/07/16
کد خبر: 1901950

وزیر صامت در خصوص اعلام اسامی شرکت های واردکننده خودرو گفت: برخی شرکت ها صلاحیت واردات خودرو را دارند اما تا چند هفته آینده اسامی شرکت های واجد شرایط واردات خودرو اعلام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، سیدرضا فاطمی امین درباره اعلام اسامی شرکت های واردکننده خودرو گفت: برخی شرکت ها صلاحیت واردات خودرو را دارند اما اسامی شرکت های واجد شرایط واردات خودرو. خودروها در چند هفته آینده معرفی خواهند شد.

وزارت حراست تصریح کرد: تلاش فعالان اقتصادی در شرایط کنونی برای حفظ و ارتقای تولید در واحدهای تولیدی شایسته تقدیر است.

فاطمی امین گفت: با حمایت دولت سیزدهم تولید صنعت فولاد کشور تثبیت شده و نیاز تامین مواد اولیه تمامی واحدهای تولیدی تامین شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت به حمایت های صورت گرفته از صنعت پتروشیمی اشاره کرد و گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری حمایت از واحدهای فعال این بخش در چند ماه گذشته آغاز شده و به یک سال رسیده است. .

به گفته وی کمبود سرمایه در گردش، تامین نشدن به موقع مواد اولیه و بازاریابی (تجارت) از مهمترین مشکلات صنعت پتروشیمی در کشور است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص آخرین وضعیت واردات خودرو افزود: آیین نامه واردات خودرو در دولت تصویب شده و شرایط واردات خودرو فراهم شده و نزدیک به 300 شرکت برای انجام این واردات اقدام کرده اند.

فاطمی امین افزود: برخی از این واحدها شرایط واردات خودرو را ندارند و تا چند هفته آینده شرکت های واجد شرایط مشخص می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید