تصویب آیین نامه واردات خودروهای دولتی/فهرست واجد شرایط واردات خودرو به زودی اعلام می شود


ساعت: 18:08
تاریخ انتشار: 1301/07/16
کد خبر: 1901978

وزیر صمت از تصویب آیین نامه واردات خودرو در دولت خبر داد و گفت: لیست شرایط واجد شرایط واردات خودرو به زودی اعلام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز برای بررسی وضعیت واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی و اشتغال زایی از طریق زمینی به استان گلستان سفر کرد.

سیدرضا فاطمی امین در اولین سفر خود به استان گلستان از کارخانه های مستقر در شهرک صنعتی بندرگز بازدید و سپس به گرگان و شهرک صنعتی سرهنکلاته رفت و سپس از کارخانه ها و واحدهای تولیدی شهرک صنعتی علی آبادکتول بازدید کرد.

دقایقی پیش وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگاران استان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر آخرین وضعیت مقررات واردات خودرو اظهار داشت: پس از تصویب طبق مقررات واردات خودرو، 300 شرکت برای واردات خودرو به این وزارتخانه اقدام کرده اند

فاطمی امین تصریح کرد: برخی از این واحدها شرایط واردات خودرو را ندارند و لیست شرکت های واجد شرایط طی هفته های آینده منتشر خواهد شد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود در خصوص تامین فولاد در کشور افزود: تلاش واحدهای تولیدی و کارخانجات کشور برای پایداری تولید در این شرایط ستودنی است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: یکی از نیازهای کشور تولید صنعت فولاد است که با تلاش های صورت گرفته در تولید فولاد در کشور، این صنعت تثبیت شده و نیاز به مواد اولیه برای آنهاست. واحدهای تولیدی برآورده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید