استاندار دولت روحانی سرانجام رفت / درخواست مهم از استاندار دولت انقلاب

ساعت: 16:09
تاریخ انتشار: 1400/10/15
کد خبر: 1798302

بچمن امیری مقدم در جلسه امروز شورای دولت برای پایان دوره ریاست هوشنگ بازوند استاندار باقیمانده دولت روحانی در دولت سیزدهم به عنوان استاندار کرمانشاه انتخاب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، بالاخره استاندار جدید کرمانشاه معرفی شد. بچمن امیری مقدم در جلسه امروز شورای دولت برای پایان دوره ریاست هوشنگ بازوند استاندار باقیمانده دولت روحانی در دولت سیزدهم به عنوان استاندار کرمانشاه انتخاب شد.

بدون شک انتظارات استاندار جدید کرمانشاه با توجه به گستردگی مشکلات موجود در استان زیاد است، اما یکی از مهمترین انتظارات استاندار منصوب از سوی دولت سیزدهم انقلاب، توجه به امام خامنه ای و امام خامنه ای است. قانون اساسی.

قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی به صراحت بر موضوع تفکیک قوا تاکید دارد و بر این اساس هر یک از قوا باید به تعهدات خود عمل کرده و از ورود به عرصه سایر قوا خودداری کنند.

با توجه به اینکه انتصابات در قوه مجریه بر عهده این قوه است، سایر قوا نباید در آن دخالت کنند. از سوی دیگر رهبر معظم انقلاب بر عدم حضور نمایندگان در انتصابات و امور اجرایی تاکید کردند. این موارد نشان می دهد که ایجاد شرایط برای هرگونه دخالت نمایندگان مجلس در امور قوه مجریه به ویژه در انتصابات، هم غیرقانونی و هم مغایر با تأکیدات مقام معظم رهبری است.

استاندار کرمانشاه باید به این نکته توجه کند، اگر نماینده ای قصد دخالت در انتصابات و امور اجرایی را داشت نباید اجازه دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید