استان البرز از 24 هزار هکتار کانون گرد و غبار رنج می برد / ممنوعیت پیگرد قانونی برای ورود به عرصه های ملی


ساعت: 10:54
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1821746

حامد فرضی گفت: بارها راه های منتهی به عرصه های ملی را وارد و مسدود کرده ایم. حکم خوبی هم برای آفرودها از دادستان البرز گرفته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حامد فرضی مدیرعامل منابع طبیعی البرز در گفت و گو با تیتریک با اشاره به وجود 24 هزار هکتار کانون ریزگردها در استان گفت:

این فرضیه کانون گرد و غبار فروردین استان را بیگانه دانست و افزود: در اوایل دهه 1400 پانزده هکتار زمین را به آتشگاه و شور کالا واقع در بالای حوضه آبریز کرج در اختیار ورزش و جوانان برای آفرود سواری قرار دادیم.

وی با اشاره به اینکه مجموعه مذکور را بر اساس تبصره ماده 69 به مجموعه مذکور تحویل دادیم، گفت: قرار است 50 هکتار برای ورزش و جوانان در منطقه شورقلعه و حلقه دره در نظر گرفته شود، اما نیاز است که این امر انجام شود. سازماندهی شده است.

فرضی افزود: البرز کمترین وسعت را دارد و هرگونه دخل و تصرفی می تواند شرایط فقر پوشش گیاهی را فراهم کند، تمامی پرونده های اداری مربوط به رینگ دره انجام شده تا به هیئت اتومبیل رانی واگذار شود.

وی گفت: در ایام نوروز با پلیس البرز هماهنگی خوبی برای جلوگیری از ورود خودروها به آتش نشانی انجام شد، بارها وارد شدند و راه های منتهی به عرصه های ملی را مسدود کردند و دستور خوبی از سوی دادستان البرز داریم تا exclude – مسافران.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز در خاتمه گفت: امیدواریم با کمک دستگاه ها بتوانیم راهکاری برای جلوگیری از حوادث تلخ در حوزه آبخیز کرج ارائه دهیم و شاهد ایجاد کانون های جدید گرد و غبار در این حوزه نباشیم. استان.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید