استخدام 25000 نیروی جدید در وزارت بهداشت

استخدام 25000 نیروی جدید در وزارت بهداشت

معاون مدیریت و توسعه منابع وزارت بهداشت گفت: مجوز استخدام 25 هزار و 100 نیروی انسانی صادر شده و در سراسر کشور توزیع می شود و امیدواریم سازمان بودجه برنامه در اولین فرصت منابع خود را تامین کند. .

بهروز رحیمی معاون مدیریت و توسعه منابع وزارت بهداشت درباره آزمون استخدامی وزارت بهداشت توضیح داد: با مذاکرات و پیگیری های فراوانی که سازمان اداری و سازمان کارگزینی در سال گذشته انجام داده اند، اعتبارات پروانه کسب کرده است. برای استخدام 25100 نفر صادر شده و توزیع آنها برای کل کشور خواهد بود که امیدواریم سازمان برنامه و بودجه در کمترین زمان ممکن اعتبارات خود را تامین کند.

وی با بیان اینکه تخصیص نیروهای جدید برای طرح های جدید است، گفت: در حوزه بهداشت، درمان، فوریت های پزشکی و زنان و زایمان نیرو جذب می شود و در این آزمون نگاه ویژه ای به حوزه سلامت داریم. در این آزمون به داوطلبان امکان مکان یابی داده می شود و همکارانی که در دوران کرونا جذب شده اند اعم از نیروهای 89 روزه، شرکتی و قراردادی و همچنین نیروهای برنامه ریزی شده شاغل در دوران کرونا دارای سهمیه هستند. می توانیم به نگرانی های آنها پاسخ دهیم.

رحیمی با اشاره به برگزاری این آزمون در روزهای آینده ادامه داد: از این تعداد 9 هزار نفر پرستار، 8 هزار نفر بهورز، 3 هزار و 500 نفر فوریت های پزشکی هستند و از ظرفیت های موجود در وزارت بهداشت برای تقویت زیرساخت های نظام سلامت استفاده خواهیم کرد. تا بتوانیم برنامه پزشکی خانواده را اجرا کنیم تا پیشرفت خوبی داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید