وجود 230 هزار شغل در وزارت بهداشت / استخدام 100 هزار نفر منتظر مجوز سازمان استخدامی


ساعت: 09:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۷
کد خبر: 1822235

معاون توسعه مدیریت وزارت بهداشت با بیان اینکه حدود 230 هزار شغل در وزارت بهداشت وجود دارد، گفت: درخواست ما از سازمان امور اداری و استخدامی این است که برای استخدام 100 هزار نفر مجوز دریافت کند. وزارت بهداشت برای آنها ارسال کرده است: «موافقم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهروز رحیمی معاون توسعه و توسعه منابع وزارت بهداشت در پاسخ به این سوال که «وضعیت نیروهای مختلف شاغل در وزارت بهداشت بالاخره به کجا رسیده است؟» گفت: حدود صد هزار نفر داریم. کارکنان وزارت بهداشت، نیروی شرکتی، طرح داوطلبانه و اجباری و غیره. در سطوح تخصصی، غیر تخصصی و فنی فعالیت می کنند.

وی با اشاره به خالی بودن حدود 230 هزار پست خالی در وزارت بهداشت ادامه داد: با توجه به اینکه کمبود نیروی کار در وزارت بهداشت مشهود است، مذاکرات و مکاتبات زیادی با سازمان امور اداری و استخدامی داشتیم. جدی

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اشاره به ضرورت تامین نیروی انسانی در وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: ناگزیر باید تلاش خود را برای نوسازی پروژه و از سوی دیگر امنیت کار را تجدید کنیم. کارکنان نظام سلامت در روز پرستار.

رحیمی گفت: درخواست ما از برنامه و سازمان امور اداری و کار این است که با درخواست مجوز استخدام 100 هزار نفری که از سوی وزارت بهداشت برای آنها ارسال شده موافقت شود و آزمون استخدامی در اولویت کار کادر درمانی قرار گیرد. در طول اپیدمی، ویروس کرونا قربانی شده است و ما می توانیم این افراد را به یک موقعیت تبدیل کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: در قانون تاکید شده که هر شغلی باید به صورت آزمایشی باشد و دغدغه اصلی ما ایجاد امنیت در محیط کار و تغییر وضعیت این نیروها است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید