استرداد سارقان اصلی گاوصندوق بانک ملی از ترکیه به ایران

ساعت: 11:35
تاریخ انتشار: 29/10/1401
کد خبر: 1923277

رئیس پلیس بین الملل فرجا از استرداد سارقان امن بانک ملی خیابان دانشگاه تهران از ترکیه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس پلیس بین الملل فرجا از استرداد سارقان امن بانک ملی خیابان دانشگاه تهران از ترکیه خبر داد.

سردار هادی شیرزاد در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: سارقان حرفه ای که نیمه خرداد امسال در تعطیلات نیمه خرداد امسال وارد بانک ملی واحد دانشگاهی پایتخت شده بودند و پس از تخریب تعدادی گاوصندوق، محتویات آنها را سرقت کردند. به کشور بازگردانده می شوند

وی با اشاره به صدور اخطار قرمز برای متهم در کوتاه ترین زمان ممکن افزود: با همکاری خوب قوه قضائیه و وزارت امور خارجه با استفاده از ظرفیت موجود در بانک های اطلاعاتی سازمان اینترپل و با بررسی های انجام شده در خارج، مشخص شد که متهمان در ترکیه زندگی می کنند.

رئیس پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: پس از صدور اخطار قرمز برای متهمان و ابلاغ به کشورهای عضو اینترپل، دستگاه قضایی پلیس این کشور محدودیت‌های شدیدی را برای آنها ایجاد کرد. .

این مقام انتظامی با اشاره به تلاش افسران پلیس بین الملل فراجه برای ردیابی این متهمان و همچنین تعقیب آنها در مرزهای کشور، خاطرنشان کرد: متهمان با کمک پلیس ترکیه از طریق فرودگاه به کشور بازگشته اند. فرودگاه امام خمینی (ره) رسیدگی به پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید