سه نفر در رابطه با سرقت از گاوصندوق بانک ملی دستگیر شدند


ساعت: 14:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۳
کد خبر: 1897384

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری و شناسایی سه نفر در پرونده سرقت از گاوصندوق بانک ملی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ علی ولی پور گودرزی در حاشیه نشست خبری آخرین وضعیت سرقت از بانک ملی گفت: با شناسایی و دستگیری سارقان بانک ملی تاکنون هیچ گونه سرقت بانکی حتی ناموفق در تهران نداشته ایم.

وی افزود: با ردیابی و تحویل اموال مالباختگان، مشخص شد که اموال کمی کشف شد و بلافاصله اقدامات پلیسی در این زمینه آغاز شد و چند روز پیش توانستیم سه نفر دیگر را شناسایی و دستگیر کنیم. در این راستا در شمال از طرف».

وی گفت: همکارانم با وکالت به شمال کشور رفتند و عملیات را انجام دادند. این افراد در جریان تحقیقات اعلام کردند که اطلاعی از سرقت و تبدیل برخی از آنها به ملک نداشته و ما این اموال را به مالباختگان برمی گردانیم.

رئیس پلیس تهران بزرگ در مورد افراد متواری به ترکیه گفت: پیگیری پرونده از طریق اینترپل و کشور ترکیه انجام می شود اما تاکنون اتفاق خاصی نیفتاده و در حال رصد پرونده هستیم.

ولی پور گفت: این سارقان عمدتاً دنبال طلا و ارز بودند و حتی مدارک را نیز به جا گذاشته بودند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره استرداد اموال به مال باخته نیز اظهار داشت: قسمت زیادی از اموال کشف شده و تحویل مال باختگان شده است و در مواردی که مغایرت وجود داشت تحقیقات و پیگیری های لازم انجام می شود. بالا ادامه دارند

دیدگاهتان را بنویسید