استرس عصبی ناشی از خودروهای تندرو و خشن برای بیماران اعصاب و روان در یاسوج


ساعت: 15:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۲
کد خبر: 1897164

صدای زیاد خودروهای مزاحم به معضل جدی بیماران عصبی در بیمارستان سلمان یاسوج تبدیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس، یکی از شهروندخبرنگاران این اتاق خبر با ارسال فیلمی از مزاحمت مداوم خودروها از بیمارستان سلمان یاسوج انتقاد کرد.

این شهروند در توضیح فیلمی که ارائه کرده است، نوشت: با وجود اینکه مخالف بی نظمی های غیراستاندارد و بی رنگ در شهر یاسوج هستیم، اما در کنار بیمارستان اعصاب و روان بنیاد جانبازان در خیابان تهتی، همیشه بیش از 20 نفر هستند. به 30 جانباز اعصاب و روان بستری و زیر 30 نفر از جانبازان اعصاب و روان بستری و زیر آنها هر روز و در طول هفته به دلیل نبود ضربات و صداهای عجیب خودروها و کشیدن ترمز دستی و رانندگی در این خیابان عریض باعث شد همسایه ها و جانبازان و پرسنل بیمارستان بیشتر شوند. عصبی..

از کارکنان بنیاد خواستیم سرعت غیرمجاز را پیگیری کنند، گفتند به شهرداری و شورای اسلامی مراجعه کردیم، گفتند باید به شورای ترافیک برود. با تلاش شبانه روزی پرسنل بیمارستان سلمان فارسی و حضور پزشکان در آستانه ترخیص هستم. از این صداها بهتر نشدیم بلکه بدتر شدیم. به دلیل برخی بی نظمی های رنگی استاندارد جلوی این بیمارستان. به خدا تو رختخواب می نویسم، صدای ترمز و چرخ ماشین جلوی بیمارستان همین الان عذابمان می دهد، انگار این خیابان تگزاس شده است.

عکس ها و فیلم میدانی خبرنگار ما که صبح امروز ثبت شده نیز نشان می دهد که در نزدیکی این بیمارستان هیچ دست انداز وجود ندارد که بتواند از سرعت بالای خودروهای تندرو وحشیانه جلوگیری کند و از دست اندازهای خفیف استفاده نشود.


af10903e cd8d 430a 8615 ab008521dee3 خبر خاکستری


3f423e06 71d5 46c7 a64d 715028cde0bd خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید