استعمار مجازی به دنبال منزوی کردن گفتمان رهبر معظم انقلاب/زنان و ورزشگاه است. سلاح جریان های داخلی و خارجی برای انحراف شعار سال


ساعت: 09:05
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1819082

علیرضا عباسی گفت: برخی تلاش می کنند بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تولید دانش بنیان و وابستگی در حوزه های مختلف را به حاشیه ببرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا عباسی نماینده مردم کرج در مجلس در خصوص حاشیه سازی روز جمهوری اسلامی با طرح موضوعاتی همچون ورزشگاه مشهد و اسپری فلفل از جریانات داخلی و خارجی در توییتر در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: ایران همواره مورد توجه ویژه بوده است. در جهان. و خارجی ها روبه رو هستند.

عباسی با اشاره به اینکه در مقاطعی از نظام مسائلی برای تغییر مسیر دستگاه های اجرایی نظام مطرح می شود و قطعا کشور مخالفانی در داخل دارد، افزود: وابستگی ها در حوزه کشاورزی است.

وی گفت: برخی جریانات داخلی و خارجی با طرح موضوعات حاشیه ای مانند حضور بانوان در ورزشگاه تلاش خواهند کرد تا توجه افکار عمومی را به شعار سال جلب نکنند.

عباسی افزود: امروز با مشکل واردات برخی محصولات مواجه هستیم که باید با تعامل دستگاه ها این مشکل برطرف شود. عده ای به این موضوع علاقه دارند و اجازه نمی دهند اتفاق مثبتی بیفتد.»

وی گفت: برخی از موضوعاتی که از سوی جریان های داخلی مطرح می شود، حاشیه سازی گفتمان رهبری است که اگر به شعار سال بپرم، کشورمان بیمه می شود.

عباسی گفت: عده ای خواستار اجرایی نشدن شعار سال هستند اما اگر به گفتمان مقام معظم رهبری در همه عرصه ها از جمله فضای مجازی توجه کنیم قطعا در عرصه های مختلف از جمله فضای مجازی با استعمار مواجه نخواهیم شد. ”

عباسی افزود: نباید اجازه دهیم مسائل حاشیه ای متن مباحث مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب را تحت الشعاع قرار دهد تا بتوانیم در حوزه اقتصادی مشکلات را حل کنیم، فرهنگی که در آینده می تواند بحران ساز باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید