پیوند چین، روسیه و ایران به شکست آمریکا می انجامد/ آمریکایی ها سال ها به دنبال منزوی کردن ایران هستند


ساعت: 08:49
تاریخ انتشار: 1401/08/14
کد خبر: 1907981

این تحلیلگر روابط بین الملل گفت: چین، روسیه و ایران سه کشوری هستند که می توانند بر انحطاط آمریکا تاثیر بگذارند و اگر این سه کشور با هم همکاری کنند قطعا آمریکا شکست خواهد خورد.

فواد عزدی، ​​تحلیلگر روابط بین الملل در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وی با اشاره به سه کشور چین، روسیه و ایران به عنوان بزرگترین دشمنان آمریکا، گفت: چین، روسیه و ایران سه کشوری هستند که می توانند در افول آمریکا تاثیرگذار باشند و اگر این سه کشور با هم همکاری کنند، آمریکا هم خواهد شد. قطعا شکست می خورد، او می خورد

این تحلیلگر روابط بین الملل گفت: بعد از بلایی که آمریکایی ها در اوکراین ایجاد کردند، آن را یک پیروزی برای خود دانستند در حالی که این پیروزی کوتاه مدت است.

وی با بیان اینکه برآیند برخورد آمریکایی ها با روسیه در درازمدت این سه کشور (روسیه، ایران و چین) را به هم نزدیک می کند، تصریح کرد: از این منظر آمریکایی ها هر چیزی که در ایران ساخته می شود مثبت است. روسیه. و اگر این اتفاق بیفتد، تبلیغات گسترده ای انجام می دهند.

فواد عزدی با تاکید بر اینکه مشارکت سه کشور (روسیه، ایران و چین) در کنار هم نقشه های آمریکا علیه این کشورها را خنثی می کند، خاطرنشان کرد: به همین دلیل آمریکایی ها سال ها میلیون ها دلار برای منزوی کردن ایران هزینه کرده اند.

این تحلیلگر روابط بین الملل در پایان به ناراحتی آمریکایی ها از نزدیکی این سه کشور اشاره کرد و گفت: اگر ایران بتواند با این سه کشور همکاری کند، پروژه انزوای ایران با شکست مواجه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید