استفاده از تجربه فارس در زمینه دورکاری بانوان


در دیدار استاندار فارس با معاون رئیس جمهور و امور زنان و خانواده مطرح شد:

در دیدار استاندار فارس با انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، استفاده از تجربه استان فارس در زمینه اجرای طرح دورکاری بانوان مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری موج فارس به نقل از استانداری فارس، استاندار فارس در این دیدار گفت: در بحث دورکاری بانوان شاغل اعلام کرده ایم که بانوان متاهل فاقد فرزند یک ساعت دورکاری کنند و بانوان متاهل دارای فرزند زیر ۱۸ سال ۲ ساعت دورکاری انجام دهند.

محمدهادی ایمانیه افزود: علاوه بر این با استفاده از اختیارات استانداری فارس، هم اینک فعالیت کارکنان دستگاه های اجرایی استان در روزهای پنجشنبه به شکل دورکاری است.

وی ادامه داد: تاکید کرده ایم که بر روند دورکاری به شدت نظارت شود و چنانچه دستگاه ها و کارکنان آنها عملکرد مطلوبی نداشته باشند دورکاری آنها لغو خواهد شد.

استاندار فارس ضمن تاکید بر لزوم استفاده از توانمندی بانوان در زمینه های مدیریتی نیز گفت: البته به رغم اینکه چندین بار تقاضا کرده ایم که بانوان توانمند برای پست های مدیریتی معرفی شوند اما به حد انتظار معرفی صورت نگرفته است.

ایمانیه افزود: البته هم اینک بانوان در سطوح مختلف مدیریتی در استان فعالیت دارند اما اطمینان داریم که ظرفیت بانوان استان بیش از اینهاست و از توانمندی آنها در عرصه های بیشتر مدیریتی می توان استفاده کرد.

نگاه مثبت استاندار نسبت به واگذاری مدیریت به بانوان قابل تقدیر است

معاون رئیس جمهور و امور زنان و خانواده نیز در این دیدار، ضمن قدردانی از نگاه مثبت استاندار نسبت به واگذاری پست های مدیریتی به بانوان، این نگاه و عملکرد را قابل تقدیر و تحسین دانست.

 انسیه خزعلی افزود: باید از این فرصت استفاده شود و بانوان توانمند برای تصدی پست های مختلف مدیریتی معرفی شوند.

وی ادامه داد: قطعا تحول در زمینه انتصاب بانوان در پست های مدیریتی می تواند به ارتقاء جایگاه کشور در این حوزه همانند بخش های آموزش و بهداشت کمک کند.

معاون رئیس جمهور و امور زنان و خانواده، در خصوص دورکاری بانوان هم گفت: در این زمینه نیز پیشنهاد می شود که از تجربه فارس در این زمینه استفاده شود و با عملیاتی کردن این کار در چند دستگاه اجرایی استان بر اساس قانون دورکاری، نتایج آن مشخص و مورد الگوبرداری در سایر استان‌ها و همینطور به صورت  ملی مورد استفاده قرار گیرد.




آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف


دیدگاهتان را بنویسید