به دنبال تغییر قانون دورکاری برای زنان هستیم

ساعت: 15:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۳
کد خبر: 1800250

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: قول نمی دهیم انجام می دهیم و به این دولت اطلاع می دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز ؛ انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در گفتگو با جامعه زنان هرمزگان گفت: ما در زمینه ایجاد شرایط بهتر برای زنان در جامعه قول، اقدام و اطلاع رسانی نمی کنیم.

وی گفت: امیدوارم دولت سیزدهم بتواند در جهت رفع مشکلات و بهبود وضعیت زنان گام بردارد. در حوزه کنترل آسیب های اجتماعی.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ادامه داد: با توجه به اینکه قانون دورکاری یک قانون کلی است و تفاوتی بین زن و مرد وجود ندارد، در نظر داریم با توجه به شرایط زنان برای آنها حکم صادر کنیم.

a67e8d1c 9829 41ab 99fb 5823abb69b56 خبر خاکستری

هزالی گفت: در سفرهای قبلی به استان های دیگر توانسته ایم شرایط ضامن و ضمانت دریافت وام را برای بانوان کارآفرین تسهیل کنیم و این امر را برای هرمزگان نیز دنبال خواهیم کرد.

وی در خصوص بهبود شرایط ورزشی بانوان نیز گفت: با توجه به نیاز استان به فضاهای ورزشی در تلاش هستیم تا اعتباراتی را برای ورزش، تفریح ​​و تفریح ​​بانوان تامین کنیم که در جلسه هیات مدیره امسال تصمیم گیری خواهد شد. عصر.”

معاون رئیس جمهور گفت: ما بانوان هرمزگان را از نظر تحصیلی، هنری، کاری و زیبایی شناسی ممتاز می دانیم و سرانه در این موارد از بسیاری از استان های دیگر بالاتر است که البته هنوز هم جایگاهی در سطح استان دارد. بحث سلامت و همچنین در بحث آموزش آزاد برای پسران: «حضور دانش‌آموزان بیشتر از دختران است و باید با شناسایی و رفع موانع تلاش کنیم مشکل را حل کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید