استفاده از ظرفیت جوانان در جلسات / نیاز به شروع اورژانس 115 میلی گرم

زمان: 2:30 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 1400/07/22
کد خبر: 1776119

موارد زیر در مراسم تودیع و ارائه رئیس شبکه بهداشت و درمان لنده مطرح شد:

مراسم تکریم و معارفه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده با حضور معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ، امام جمعه ، فرماندار ، اعضای تدارکات و مدیریت شهرستان برگزار شد. شورا.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز ، مراسم تکریم و معارفه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده با حضور معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و سرپرست استان برگزار شد. مرکز بهداشت ، امام جمعه ، فرماندار ، اعضای شورای تامین و اداری شهرستان.


امام جمعه شهر لند در این مراسم با اشاره به لزوم خدمت رسانی به مدیران تا آخرین لحظه خدمت ، گفت: همه ما در قبال مسئولیتی که داریم مسئول و پاسخگو هستیم و باید تا زمان خدمت رسانی به مردم مسئولیت داشته باشیم. آخرین لحظه در خدمت ما

وی افزود: ما از زحمات و خدمات رئیس قبلی شبکه بهداشت و درمان شهرستان لند قدردانی می کنیم و برای سرپرست جدید آرزوی موفقیت می کنیم تا بتوانید با دگرگونی منبعی برای خدمات ارزشمند به مردم باشید.

امام جمعه لنده تأکید کرد: طبیعتاً با تغییر دولتها شاهد تغییر مدیران هستم ، اما در این تغییرات مدیریتی باید ظرفیت جوانان نخبه و متعهد که با انگیزه و آشنا به قانون هستند و روحیه جهادی دارند ، باز شود. به “

وی گفت: باید از ظرفیت جوانان در راه تعالی و توسعه جامعه استفاده کرد چرا که افراد مسن باید به تدریج این فرصت ها را در اختیار جوانان قرار دهند.

تورج رزمجو ادامه داد: “طی دو سال گذشته ، تلاش های خوبی در مبارزه با کرونا انجام شده است ، که جلسات هفتگی و تلاش برای کاهش تعداد بیماران را از تلاش های نعمتی ، رئیس سابق مراقبت های بهداشتی ترتیب داده است. همچنین می توانید در تغییرات اساسی در زمینه تحول مفید و م effectiveثر باشید.

وی تاکید کرد: تغییر و تحول با تغییر دولت ها امری کاملاً طبیعی است و این روند می تواند هر هفته شاهد تغییرات مشترکی باشد و شاید در هفته های آینده نوبت ما نیز برسد که این یک امر طبیعی است.

فرماندار لنده گفت: محبوب ترین نیازها بحث در مورد وضعیت اضطراری در موگرمن و تجهیزات و تأمین نیازهای پزشکی در منطقه قیام است.

وی گفت: توجه به راه اندازی اورژانس پانزدهم در موگرمن با توجه به تعداد زیاد عشایر یکی از الزامات مهمی است که باید رعایت شود.

رزمجو گفت: اختلاف بین شهرداری و شبکه بهداشت و درمان در محدوده بیمارستان 6 تختخوابی بر سر عوارض ساختمانی باید در اسرع وقت برطرف شود.

وی گفت: در بحث تأمین و تجهیز مرکز بهداشت و مرکز سونوگرافی شهر یکی از مهمترین الزاماتی است که باید بر آن تأکید شود.

نور محمد نعمتی ، رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان در شهر لنده ، با ارائه گزارشی از عملکرد دو ساله خود ادامه داد: به ویژه در برابر بیماری های کرونر قلب. “


رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده گفت: “ما از نوع تغییر در درمان که خلع سلاح فرمانده میدانی تاج است شکایت داریم. این اتفاق برای مدیر قبلی نیز رخ داد.

وی گفت: افتتاح و راه اندازی اورژانس قیام پانزدهم ، تأیید اورژانس 15 موگرمن ، راه اندازی مرکز بهداشت عشایری در بند موگرمن ، برپایی 6 تخت دیالیز ، تکمیل و ساخت مطب پزشک از اصلی ترین فعالیت ها در طول مدت خدمت بود.

نعمتی گفت: در بحث مواد اولیه آزمایشگاه تا شش ماه آینده مشکلی نداریم ، بدهی های تمام بدهی های موجود در شبکه را تسویه کرده ایم و در تلاش هستیم خدمات را در ترانشه های دیگر دو برابر کنیم.

رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان لنده گفت: در بحث پزشکان متخصص برای کلینیک امروز ، ما روزانه متخصص اطفال داریم و جراح ، ارتوپد و سایر پزشکان شاغل داریم.

وی گفت: اگر در این مدت دو ساله کاری انجام شده است ، به همت همکاران من است و برای دوست عزیز و همکلاسی خوبم فریبرز جاوران ، رئیس جمهور جدید ، آرزوی موفقیت می کنیم.

محمد مهدی بانشی با اشاره به تلاش های صورت گرفته در زمینه درمان ، به ویژه در مبارزه با بیماری های کرونر قلب ، گفت: تلاش های زیادی در زمینه بهداشت و درمان انجام شده است و بحث بیماری های کرونر قلب دوچندان شده است. به “

وی گفت: ما بیش از 8 ماه برای پزشکان خانواده هزینه ای پرداخت نکردیم و در مورد آنفولانزا صحبت کردیم و سپس شاهد وجود بیماری عروق کرونر قلب بودیم که با وجود تحریم های شدید با همدلی همه مراجع و نهادها موفق به مدیریت آن شدیم. به “

معاون دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت استان گفت: با استفاده از جوانان و تجربیات جوانان نخبه ، موفق شده ایم به این مهم که از 16000 نفر به 5000 نفر در روز افزایش یافته است ، بپردازیم. و کارهای رسمی “

وی گفت: به غیر از بیماری عروق کرونر قلب ، ما به سایر فعالیت های بهداشتی مانند واکسیناسیون کودکان ، زنان باردار و بیماران دیابتی توجه ویژه ای داشته ایم و با وجود کسری بودجه ، ما توانسته ایم بر مشکلات غلبه کنیم.

بانشی گفت: در اولین قله با توجه ویژه به غربالگری ، توانستیم رتبه اول کشور را کسب کنیم.

وی گفت: همکاری بسیار خوب بین بسیج و سپاه و سایر نهادها در ایام تعطیلات نوروزی باعث شد تا لنده مقام اول را کسب کند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت استان گفت: برای تحول به همکاری و سایر نیروهای اداری ، نظامی و انتظامی نیاز داریم.

بنشی گفت: “یک مدیر قوی نمی تواند موفق باشد زیرا او مدیر موفقی است که برنامه ریزی و استفاده از نقاط قوت و واحدهای تیم را دارد و نقاط ضعف را تقویت می کند تا گام های اساسی در مسیر تحول برداشته شود.”

فریبرز جاوران ، رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان لنده گفت: با توجه به محرومیت این شهر ، انتظار داریم که مقامات استانی ، شورای اداری و فرماندار از حمایت ویژه ای برای تحول در مراقبت های بهداشتی و درمانی برخوردار شوند.


وی گفت: از تلاش های بنیاد علوی در ساخت ساختمان و تامین تجهیزات مرکز بهداشت جدید.

رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان لنده گفت: ما در شهر لنده آزمایشگاه آب نداریم که این خود یک چالش است ، بخشی از تجهیزات ارائه شده از سوی بنیاد علوی است که انتظار داریم سایر نیازهای این آزمایشگاه را برآورده کند.

وی گفت: “با توجه به حجم زباله های عفونی Qoyid ، ما نیاز فوری به سوزاندن زباله برای دفن و سوزاندن زباله ها داریم.”

یاوریان گفت: دستگاه رادیولوژی دیجیتال یکی از نیازهای مبرم ماست تا با مشورت نماینده مجلس در مجلس شورای اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی حداکثر همکاری را داشته باشیم.

در ادامه ، نعمتی ، رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان لنده ، به خاطر تلاش های دو ساله اش مورد تقدیر قرار گرفت و فرمان انتصاب یاوریان ، رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان لنده ، خوانده و به وی اهدا شد.

عکسهای تکمیلی در زیر آمده است:

af580f1b 5349 4918 9406 e6a3648f1a8a خبر خاکستری

cfbc1173 4ede 438a 983a 880b2b811063 خبر خاکستری

ed8a423c 14cf 46a8 a8c3 6bbe39602d5e خبر خاکستری

c1ee674c ab66 472c b8ab 3ece0cd1ce17 خبر خاکستری

6f25bd1a 2cbf 4093 9c4a db496c2656a9 خبر خاکستری

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید