استفاده از ظرفیت معتمدین محلی برای آسیب شناسی محلات یزد


ساعت: 13:54
تاریخ ارسال: 04/11/1401
کد خبر: 1880141

زارع رئیس کمیسیون خانواده شورای شهر یزد گفت: شناخت متولیان بومی در دستور کار کمیسیون خانواده است که به آسیب شناسی، اشتغال زایی و کارآفرینی در محله کمک می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، فاطمه زارع امروز در جلسه کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد گفت: سبک زندگی اسلامی در کنار آموزش و مشاوره باید در خانواده های ایرانی مورد توجه قرار گیرد.

فاطمه زارع گفت: سبک زندگی اسلامی یکی از موضوعات مهم در حوزه خانواده است و این سبک بیانگر سبک زندگی صحیح با الگوی اسلامی است، دو ابزار تربیت و مشاوره در سبک زندگی اسلامی بسیار مهم است. و فرض بر این است که یکی از فرهنگسراهای شهرداری برای آموزش و مشاوره در زمینه های مختلف خانواده تعیین شود.

وی ادامه داد: نهادهای فرهنگی مرتبط با خانواده نیز باید برنامه های ترویج فرهنگ مفاهیم، ​​هویت اسلامی و ایرانی و مقابله با تهدیدات خانواده را در دستور کار قرار دهند.

رئیس کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد گفت: در بحث اقتصاد خانواده صرفه جویی، قناعت و برخورد با اسراف و تجمل گرایی مورد توجه قرار می گیرد تا با آموزش همگان، الگوی مصرف بهینه در خانواده ها وجود داشته باشد. .

زارع افزود: شناخت متولیان بومی در دستور کار کمیسیون خانواده قرار گرفته و این شناخت به تشخیص، رفع مشکلات، ایجاد اشتغال و کارآفرینی در محله کمک می کند.

وی بیان کرد: روش های حمایتی و فرهنگی نیز باید معرفی شود تا از خود زنان حمایت شود و زمینه ارائه محصولات آنها به جامعه فراهم شود.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید