استقبال جوانان از بسیج افزایش می یابد / آمریکایی ها به شکست خود در طرح اخیر اعتراف می کنند


ساعت: 10:00
تاریخ انتشار: 09/03/1401
کد خبر: 1913342

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با فتنه‌های دشمن اقدامات آشکاری انجام داد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکایی ها در 9 شهریور از منطقه غرب آسیا به پنتاگون نامه نوشتند که ما در این توطئه شکست خوردیم و ملت ایران ما را همراهی نکردند، همچنین بین دشمن اختلاف نظر وجود دارد. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در دیدار با آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، طی سخنانی با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج در شرایط جدید کشور در گام دوم با رویکردهای تایید شده رهبر معظم انقلاب برای انجام مأموریت های بزرگ و آمادگی برای دفاع همه جانبه ای که رهبر انقلاب از آن به عنوان جنگ ترکیبی یاد می کنند، در حال تجدید سازمان هستند.

وی با بیان اینکه توان بسیج و استقبال جوانان بسیجی در حال افزایش است، اظهار داشت: در روزهایی که قیام آمریکایی های صهیونیستی به وقوع پیوست بسیجیان و آحاد مردم در برنامه های مقدس حضور پرشور داشتند. نظام جمهوری اسلامی و امسال در 28 صفر، 13 آبان، هفته وحدت و تشییع شهدای امنیت، شاهد حضور گسترده مردم در استان های مختلف بودیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال جاری در مقابله با ناآرامی های دشمن اقدامات چشمگیری و قابل توجهی انجام داده است، گفت: در شمال عراق پس از اخطارهایی که به کومله داده شد و آنها به آن هشدارها توجه نکردند، مواضع آنها بمباران شد. ما یک بار از روی دشمن برداشتیم.

وی دستاوردهای امروز نظام را حاصل بصیرت و حضور ایمان مردم در این عرصه دانست و خاطرنشان کرد: اقتدار انقلاب اسلامی و نظام مقدس در درگیری های منطقه قفقاز و منطقه به خوبی نمایان شده است. وقایع دیگر در سرزمین های اشغالی

سلیمانی گفت: در قیام های اخیر هیچ یک از پایگاه های بسیج توسط عوامل دشمن در داخل تسخیر نشد و هیچ یک از بسیجیان در آن حوادث لغزشی نداشتند. بسیجیان استوار ایستادند و شهدایی از جمله آرمان، عجمیان و … را تقدیم انقلاب کردند.

وی تصریح کرد: آمریکایی ها در 9 شهریور از منطقه غرب آسیا به پنتاگون نامه نوشتند که ما در این توطئه شکست خورده ایم و مردم ایران به ما نپیوسته اند، در بین دشمن اختلاف نظر وجود دارد و برخی از آنها دچار اختلاف شده اند. گفت که آنها مسئول تمام پولی هستند که خرج کردند. چه شد؟، در داخل عده ای فریب دشمن را خوردند که نشان داد باید توان جهاد تبیینی را افزایش داد و تا امروز هر حرکت جهاد تبیینی با استقبال مردم مواجه شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بر رفع شبهات جوانان تاکید کرد و گفت: دانش آموزان را در قالب اردوهای پیشرفت به مناطقی که ایران اسلامی توانسته است پیشروی کند می بریم و این اردوها مردم را از ذهنیت پاک می کند. ابهامات و گره ها

وی با تاکید بر اینکه جهاد خدمت، جهاد تبیین و جهاد امید آفرینی در بسیج به صورت ویژه دنبال می شود، گفت: در مجموع بسیج گوش به فرمان رهبری است و از ظرفیت خود برای تحقق بخشیدن به امر رهبری استفاده خواهد کرد. آرمان های انقلاب

دیدگاهتان را بنویسید