استقرار 33 اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی مازندران

ساعت: 11:40
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1779684

عباسعلی نجفی از برگزاری مانور آماده سازی جاده ای زمستانی در مازندران با حضور 33 اکیپ راهداری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عباسعلی نجفی در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به در پیش بودن فصل زمستان اظهار داشت: هم اکنون 33 اکیپ راهداری در قالب 250 خودرو و 350 راهدار در محورهای مواصلاتی استان مستقر و در حالت آماده باش هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران آسایش و آرامش جاده ها را حاصل تلاش مسافران عنوان کرد و افزود: طول محورهای برفگیر مازندران 3700 کیلومتر با 13 تقاطع 700 کیلومتری است. مجهز به محورهای مواصلاتی استان و آمادگی کامل برای خدمت رسانی به مسافران و راهیان نور می باشد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: به منظور حفظ ایمنی راه ها و روان تردد خودروها و جلوگیری از تصادفات با تمامی امکانات و اکیپ های راهداری، DG آمادگی کامل برای بهره برداری از جاده ها را دارد.

نجفی با اشاره به اینکه در حال حاضر تمامی محورهای اصلی و شریانی استان باز و تردد در محورهای کوهستانی باز است، گفت: با توجه به کاهش دما در محورهای کوهستانی به کلیه رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی را دارند توصیه می شود موارد زیر را رعایت و رعایت کنند. مقررات، تجهیزات و امکانات ایمنی.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از برگزاری مانور زمستانی آماده سازی راه در مازندران در هفته جاری همزمان با هفته حفاظت غیرعامل خبر داد و گفت: رزمایش زیست محیطی این هفته برگزار می شود.

نجفی از کنترل گشت های شبانه روزی در بزرگراه ها خبر داد و گفت: مانور هماهنگی با راهداران در بزرگراه ها در آستانه فصل سرما انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید