استقرار 50 اکیپ راهداری با آغاز طرح زمستانی در جاده های استان زنجان

ساعت: 14:41
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1786351

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان این خبر را اعلام کرد

جواد یوسفی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با اشاره به بارندگی و لغزندگی جاده ها در استان زنجان گفت: از ابتدای طرح زمستانی 50 گروه راهداری در جاده ها و محورهای مواصلاتی مستقر شده اند. در استان زنجان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد یوسفی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: از امروز پروژه راهداری زمستانی در محورها و راه های استان زنجان آغاز شد که بیش از 50 گروه در محورها مستقر شدند.

وی با اشاره به فعالیت 500 نفر در طرح راهداری زمستانی ادامه داد: 28 نوع ماشین آلات در طرح زمستانی در جاده های استان خدمات رسانی می کنند.

این مسئول گفت: راهداران استان زنجان در 31 نقطه مستقر هستند و در جاده های زمستانی فعالیت می کنند و به هموطنان کمک می کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان ادامه داد: در حال حاضر راه های اصلی و فرعی باز است و در برخی مناطق بارش نیز وجود دارد.

یوسفی با اشاره به احتمال بارش برف در برخی نقاط استان زنجان در ساعات آینده گفت: در حال حاضر تمامی راه های روستایی باز است.

وی گفت: در محورهای استان زنجان مشکلی برای تردد وجود ندارد و تنها در محور زنجان به ابهر شاهد بارش باران هستیم که با احتیاط مشکلی در تردد ایجاد نخواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید